سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناصر ابراهیمی:

موفقیت‌ پروین در گروه خصوصی سازی است

ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس گفت: پروین نمی‌تواند به عنوان مدیر عامل پرسپولیس موفق شود مگر اینکه پرسپولیس به عنوان باشگاه خصوصی به علی پروین سپرده شود.

ناصر ابراهیمی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد ناکامی روز قبل پرسپولیس مقابل فولاد در خلال بازی‌های جام حذفی چنین بیان کرد: پرسپولیس تیمی جوان شده است و این جوانان که تا به حال مقدار کمی از حقوق خود را گرفته‌اند و تماما فکر بازی نبودند شخصی مانند سید جلال حسینی که ادعا کرده بود اگر مقابل فولاد نتیجه نگیرند به قطر خواهد رفت مثال خوبی می ‌تواند باشد و یا وقتی خلعتبری را با پنج میلیارد به پرسپولیس آورده اند و هنوز به طور کامل حقوقش‌ پرداخت نکرده‌اند. اگر روال همین گونه پیش برود وضعیت سرخپوشان‌ از این هم وخیم‌تر خواهد شد، روز قبل از دربی هم بنده به این موضوع اشاره کرده‌ام.
 
 
** تعویض‌های علی دایی اشتباه بود
 
 ابراهیمی در مورد بازی دیروز بیان کرد: باید بگویم تعویض‌های دیروز علی دایی دارای اشکالاتی بود این اشکال در بازی پرسپولیس مقابل فولاد در لیگ برتر هم دیده شد و بازیکنانی‌ که برای پنالتی‌ زدن انتخاب شدند از طرف بهترین پنالتی زن سال‌های اخیر فوتبال ایران برگزیده شده بودند چرا موفق نبودن مربوط به مسائلی می‌شود که در باشگاه پرسپولیس این روز ها پیش آمده است.
 
 پیشکسوت فوتبال پرسپولیس و تیم ملی  فوتبال ایران در پایان اظهار کرد: علی پروین به عنوان مدیر عامل پرسپولیس انتخاب شده‌اند و موفق نخواهند بود، نه پروین بلکه هر شخص دیگری هم این مسئولیت را به عهده بگیرد نمی‌تواند موفق باشد ولی اگر مسئولان محترم با خصوصی شدن این باشگاه موافقت کنند و پرسپولیس را به طور کامل به پروین بسپارند علی پروین افرادی را دارد که بتواند به صورت خصوصی این باشگاه را هدایت و موفقیت کسب کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گروه ، خصوصی ، سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.