سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور ارائه خدمات مهندسی و احداث جایگاه های CNG ؛

احداث 5 جايگاه CNG در عراق

در این مذاکرات توافقاتی در مورد صدور خدمات مهندسی برای اجرای سامانه هوشمند سوخت در دو باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و همچنین احداث پنج باب جایگاه CNG ، به صورت پایلوت در کشور عراق صورت گرفت.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش، در این سفر مذاکرات فشرده با دو تن از معاونین وزیر نفت عراق و کارشناسان عراقی در زمینه اجرای پروژه های کشور عراق و مطالباتی در راستای استفاده از جایگاه های CNG و LPG در این کشور صورت پذیرفت و طرح های یاد شده به خصوص سامانه هوشمند سوخت مورد استقبال طرف عراقی قرار گرفت .

براساس اين گزارش، در این مذاکرات توافقاتی در مورد صدور خدمات مهندسی برای اجرای سامانه هوشمند سوخت در دو باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و همچنین احداث پنج باب جایگاه CNG ، به صورت پایلوت در کشور عراق صورت گرفت.

شایان ذکر است، علاوه بر سازمان های غیر نفتی نظیر وزارت کشور، اداره راهنمایی و رانندگی و سیستم بانکی،  با توجه به تاکید اهمیت موضوع از طرف سفارت جمهوری اسلامی ایران، وابسته اقتصادی سفارت نیز در این جلسات حضور یافت.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش در راس هیئتی به همراه مدیر امور بین الملل شرکت ملی پالایش و پخش، مشاور مدیرعامل شرکت ملی پخش در فناوری اطلاعات، مدیر CNG ، رییس تشکیلات و روش های وزارت نفت و نمایندگان پتروشیمی و بخش خصوصی به دعوت وزارت نفت عراق، به منظور تبادل نظر در خصوص صدور خدمات مهندسی پیرامون سامانه هوشمند سوخت، احداث جایگاه های CNG و برقراری سازمان HSE ، به این کشور عزیمت کرده بودند.

گفتنی است، در این سفر، هیئت اعزامی ملاقات های جداگانه ای با معاونین وزیر نفت عراق، سفیر جمهوری اسلامی ایران و مدیران استان های بغداد و کربلا برگزار کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احداث ، عراق ، جایگاه ، سی ان جی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.