سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

برای هر کرمانشاهی 10.5متر فضای سبز داریم

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمانشاه از وجود 10.5 متر فضای سبز برای هر کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه سید احسان احسانی با اشاره به میانگین 12 متر فضای سبز برای هر ایرانی، گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز در کرمانشاه به ازای هر نفر 10.5 متر می باشد که برای رساندن آن به میانگین کشور باید تلاش بیشتری کرد.

احسانی وضعیت فضای سبز شهر کرمانشاه را مناسب دانست و گفت: در برآورد میزان فضاهای سبز شهری، هرگونه فضای سبز چه در داخل منازل و چه در پارک ها  محاسبه می شود.

این عضو شورای شهر کرمانشاه از مردم خواست تا در فضاهای باز منازل خود قسمتی را به کاشت درخت اختصاص دهند و بدانند این کار علاوه بر بالابردن سطح فضاهای شهری در وهله اول به سود خود آنها است و هوای شهر و محیط آنها را هر چه بیشتر با طراوت و پاک خواهد کرد.

احسانی افزود: هر چه فضاهای سبز شهری بیشتر باشد قطعا به سود شهر و مردم ساکن در آن است، زیرا علاوه بر طراوت بخشی به محیط شهری موجب پاکی هوا نیز می شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه یک سری از زمین های شهر کرمانشاه در طرح تفصیلی شهر به عنوان فضاهای سبز شهری تعریف شده اند، تاکیدکرد: این زمین ها چنانچه در اختیار خود شهرداری هستند باید به پارک و فضای سبز تبدیل شده و چنانچه دارای مالک دیگری هستند باید شهرداری آنها را تملک کرده و به فضای سبز تبدیل کند.

احسانی افزود: علاوه بر اینها فضاهای سبز شهری که تا حدودی از بین رفته نیز دوباره باید توسط شهرداری احیا شود.
برچسب ها: فضای ، سبز ، کرمانشاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.