سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت 80درصدی پایگاه مدیریت بحران در بوستان ولایت

ستاد مدیریت بحران منطقه19 گفت: پایگاه مدیریت بحران در بوستان ولایت در مرحله پیشرفت80درصدی است.

محمدباقر علیزاده جانشین شهردار در این ستاد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه19 در بوستان ولایت در حال حاضر در مرحله پیشرفت فیزیکی80درصدی است.

این پایگاه شامل بخشهای مختلف از جمله اورژانس، هلال‌احمر، اتاق پدافند غیر‌عامل و امکانات لازم برای خدمات‌رسانی نیروهای امداد و نجات است.

وی ادامه داد: پس از بازدید رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری شهرتهران، از پایگاه مدیریت بحران منطقه19 در بوستان ولایت لزوم تکمیل این طرح با همکاری معاونت فنی و عمران منطقه19 و تأمین بودجه با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران تا پایان سال در دستورکار ستاد مدیریت بحران منطقه19قرار گرفت.

علیزاده با اشاره به اقدامات اجرایی ستاد مدیریت بحران منطقه19 گفت: راه‌اندازی بانک اطلاعات دوام و ایمنی در ستاد مدیریت بحران منطقه19، پایدارسازی گروه‌های دوام در محلات منطقه19 برگزاری مانورهای فصلی، دورمیزی، اطفای حریق و زلزله از اقدامات اجرایی ستاد مدیریت منطقه19 است.

وی در پایان افزود: آماده‌سازی سازمان‌های مقابله با بحران در مدارس منطقه19، تشکیل هسته‌های بحران در مدارس، ثبت اطلاعات، مشکلات عکس و گزارش عملکرد خانه‌های دوام و ایمنی در سایت اطلاعات شهرداری تهران، از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه19 است.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: مدیریت ، بحران ، بوستان ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.