سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

آشکار بودن اثرگذاری ایران در تحولات جهانی بر همگان

استاندار فارس گفت : امروزه محوریت و اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران در تحولات جهانی بر همگان آشکار شده است .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ سید محمد احمدی ادامه داد: امروز جایگاه جمهوری اسلامی ایران در معادلات بین المللی نشانگر عزت و شکوه نظام و ملت است بطوریکه می بینیم در حال حاضر در دنیا و خاورمیانه هیچ توافق و معادله ای بدون حضور کشورمان رنگ واقعیت به خود نمی گیرد.

استاندار فارس حمایت رهبر معظم انقلاب و رای قاطع مردم به سیاست های دولت تدبیر و امید را بزرگترین پشتوانه دولتمردان دانست و افزود: در شرایط کنونی و در حالی که اجماع داخلی بر حمایت از دولت تاکید دارد ، تضعیف دولت خدمتگزار در واقع چیزی جز تضییع حقوق ملت نمی تواند باشد.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید با بهره گیری از تجربه سه دهه و اندی مدیران خود نیاز به آزمون و خطا ندارد و خدمتگزاران مردم در این دولت برای شکستن سد تحریم ها و مشکلات اقتصادی ، صنعتی و اشتغال عزمی راسخ دارند.

نماینده عالی دولت در فارس گفت : تجربه نشان داده که ملت ایران با همدلی و اتحاد کوه های عظیم مشکلات را در هم شکسته است و بر همین اساس اگر امروز همه مردم ، نخبگان و مسوولان با هم همدل باشند و در تقابل با یکدیگر حرکت نکنند می توانیم در مسیر تولید ثروت و پیشرفت گام برداریم.

رییس شورای اداری استان فارس همچنین به وعده های دولت برای بهبود فضای کسب و کار در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در طول بیش از سه دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته ایم و اگر تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود اکنون یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا بودیم.

احمدی با بیان اینکه با وجود تمام ناملایمت ها ، اتحاد و یکپارچکی ملت ایران باعث شده تا کشور در عرصه های مختلف پیشرفت های چشمگیری را کسب کند گفت : باید برای فائق آمدن بر تمام مشکلات بخش خصوصی و مردم نیز باید وارد میدان شوند .

استاندار فارس افزود : دولت برای بهبود فضای کسب و کار ، تولید و اشتغال دست تمامی نخبگان و صاحب نظران را به گرمی می فشارد و اگر کسی بخواهد لحظه ای چرخ توسعه کشور را از حرکت باز دارد برای همیشه خود را به مردم مدیون کرده است.

نماینده عالی دولت در فارس همچنین به حمایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سیاست های دولت و عملکرد آن در حوزه روابط بین الملل اشاره کرد و گفت : اگر پایمردی ، مقاومت و بصیرت مردم و نعمت ولایت فقیه در ایران وجود نداشت بطور حتم امروز وضعیت به مراتب بدتری نسبت به مصر و لیبی را در کشورمان شاهد بودیم.

احمدی ادامه داد : اگر قرار بود کشور بر اساس سلایق و علایق فردی اداره شود امروز تنها نامی از آن باقی مانده بود اما وجود ولی فقیه و محوریت رهبر انقلاب به عنوان حلقه اتحاد و اتصال ، جمهوری اسلامی ایران را از هر گونه تفرقه و خطر دور نگه داشته است.

وی ضمن اشاره به آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی افزود: باید داستان حقیقی پایمردی و مردانگی شهدا ، ایثارگران و جانبازان را سینه به سینه به نسل های بعدی انقلاب انتقال دهیم تا آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که عزت و عظمت این کشور چگونه رقم خورده است/ش.

انتهای پیام/



برچسب ها: آشکار ، ایران ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.