سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

2 شهر مازندران صاحب خط انتقال جدید آب شرب

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرهای بابل و امیرکلا تا پایان سال 92 صاحب خط انتقال جدید آب شرب شهری می‌شوند.

نیازآذری درگفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از نهایی شدن فاز نخست خط انتقال 49کیلومتری آب شرب گوارا از سد آیت‌الله صالحی مازندرانی(البرز) به شهرستان بابل تا پایان سال 92 خبر داد.

نایب رئیس فراکسیون آب مجلس نهم افزود: با توجه به اینکه شهرستان 500 هزار نفری بابل از کمبود روزانه آب شرب شهری رنج می‌برد تمهیدات فراوانی اتخاذ کردیم تا آب‌رسانی به شهرهای گروه الف به ویژه شهرستان بابل با سرعت بیشتری صورت گیرد.

نماینده مردم بابل و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: به این منظور جلسات کارشناسی متعددی در سطح استانی و ملی برگزار شد تا با تأمین منابع، موانع پیش‌رو برداشته شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 92 خاطرنشان کرد: با تلاش فراوان ردیف اعتباری حدود 400 میلیارد ریالی در بودجه 92 و 93 برای اجرای سریع این پروژه حیاتی تصویب شد و علی‌رغم کمبود بودجه‌ای تلاش شد روند احداث خط انتقال و ساخت تصفیه‌خانه متوقف نشود.

نماینده بابل در خانه ملت با اشاره به اینکه تا پایان سال 92 پس از اتصال خط انتقال به تصفیه‌خانه اضطراری فیلتر شنی طلوت بیش از 250 تا 300 لیتر در ثانیه آب وارد شبکه می‌شود،ابراز امیدواری کرد:با اتمام کامل پروژه شهرستان بابل صاحب گواراترین آب شرب در سطح کشور شود.

وی با تأکید بر اینکه کمبود آب شرب یکی از مشکلات اساسی استان به‌ویژه شهرستان بابل است، گفت:همواره دغدغه‌ام تلاش برای رفع این مشکل بوده و در این زمینه از تمام تجارب فنی و کارشناسی و فرصت‌های قانونی بهره گرفتم تا معضل چندین ساله مردم بابل برطرف شود و به‌زودی این مهم عملیاتی می‌شود.

نیازآذری متذکر شد: با ساخت تصفیه‌خانه اصلی 5/1 متر مکعب در ثانیه در منطقه درون‌کلای بابل و احداث یک منبع ذخیره 20 هزار متر مکعبی در بابل و دو هزار متر مکعبی در مرزی‌کلای بابل‌کنار مشکل آب شرب بابل برای سال‌های متمادی برطرف می‌شود.

انتهای پیام ///

برچسب ها: مازندران ، انتقال ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.