سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرانچار: به کورس مدعیان اصلی بازگشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با پیروزی در هفته بیست و چهارم به کورس مدعیان اصلی بازگشتیم

گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت رسمي باشگاه سپاهان، زلاتکو کرانچار بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال صنعتی خوزستان اظهار داشت: شاید نتیجه این مسئله را نشان دهد که ما یک مسابقه راحت را بردیم ولی اوضاع اصلاً اینگونه نبود و در نیم‌ساعت نخست خوب بازی نکردیم و حتی ۲ شانس گل به استقلالی‌ها دادیم و اگر گل می‌زدند، شرایط دشوار می‌شد ولی بعد از نیم‌ساعت شرایط تغییر کرده و گل کریمی و در نهایت شریفی در ثانیه‌های پایانی، آب سردی را بر آتش استقلال ریخت و فشار را برداشت. 

وی افزود: در آغاز نیمه دوم ابتکار عمل و خلاقیت در اختیار داشتیم و به گل سوم نیز دست پیدا کردیم و موقعیت‌های زیادی نیز داشتیم ولی در ۱۵ دقیقه پایانی، همان کاری را کردیم که استقلالی‌ها دوست داشتند زیرا ما به بازی سرعت دادیم و همین مسئله باعث شد که فشار آنها بیشتر شود. 

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان بیان داشت: ما نیمه نخست را بد شروع کردیم و خوب به پایان رساندیم اما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و آن را بد به پایان رساندیم اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم که حرفه‌ای گری کرند. 

وی درباره اینکه در ۶ بازی آینده به چند امتیاز برای قهرمانی احتیاج دارد، گفت: اگر بازیکنان تمرکز خود را حفظ کنند، شاید بتوانیم حداکثر امتیازات را از این ۶ بازی بگیریم ولی هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. 

کرانچار ادامه داد: ما در بازی امروز با ۳ امتیاز به کورس رقابت با استقلال و فولاد بازگشتیم اما بازی بعدی مقابل پرسپولیس خصوصیت دیگری دارد و باید تلاش کنیم که از تهران با ۳ امتیاز خارج شویم و اگر نشد حداقل یک امتیاز بگیریم تا از کورس عقب نمانیم، البته هدف ما این است که مقابل پرسپولیس بازی با کیفیتی انجام دهیم و جدای از نتیجه باید به دنبال کیفیت باشیم.  
وی افزود: باید این نکته را در نظر داشت که مدعیان صدر جدول با یکدیگر بازی کرده و ممکن است که در این بازی‌ها اشتباه کنند که در آن صورت شرایط به سود ما می‌شود و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، حتی ما نیز جای اشتباه داریم و می‌توانیم یک شکست داشته باشیم اما باید اشتباهات را به حداقل برسانیم. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره تشویق ویژه هادی عقیلی از سوی هواداران و درخواست آنها از کی روش برای برای دعوت وی به تیم ملی اظهار داشت: به غیر از هادی، بازیکنان ملی‌پوش دیگری مثل رحمان، شجاع، امید ابراهیمی و احسان حاج‌صفی را نیز داریم اما هادی با توجه به اختلافاتی که با کی‌روش داشت، هم جریمه شد و هم معذرت‌خواهی کرد و به نظر من نباید از این بازیکن چشم‌پوشی شود و باید در لیست تیم ملی قرار گیرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.