سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

راه یافتن شهاب گاز سوز قم به نیمه نهایی لیگ کاراته نوجوانان کشور

سرپرست تیم کاراته نوجوانان شهاب گاز سوز قم از صعود مقتدرانه این تیم به مرحله نیمه نهایی پیکارهای لیگ کاراته نوجوانان باشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ابوالقاسم پایدار اظهار داشت: رقابت های امسال لیگ کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه های کشور با عنوان لیگ جوانه ها تا کنون دو مرحله خود را پشت سر گذاشته و تنها یک مرحله دیگر تا معرفی تیم های اول تا چهارم فاصله دارد.

وی ادامه داد: در مرحله مقدماتی مسابقات، بیش از 30 تیم در پیکارهای لیگ کاراته نوجوانان باشگاه های کشور حضور داشتند و در پایان 12 تیم از گروه‌های شش‌گانه مرحله اول لیگ جوانه‌ها به دور دوم این مسابقات صعود کردند و سه تیم قمی نیز موفق به کسب جواز صعود شدند.

سرپرست تیم کاراته نوجوانان شهاب گاز سوز قم افزود: در پایان دیدارهای مرحله اول مقدماتی، از گروه نخست تیم‌های شهید مقدسی مازندران و باشگاه آرش ماکو و در گروه دوم تیم‌های باشگاه سلیمی رشت و شهید بیطرفان قم به مرحله دوم راه یافتند.

وی اضافه کرد: همچنین از گروه سوم تیم‌های کاراته نوجوانان شهرداری سیرجان و شهید داورزنی قرچک اول و دوم شدند و در گروه چهارم نیز تیم‌های هیئت کاراته البرز و تجهیزات رزمی سامکوه جواز صعود را به دست آوردند در حالی که در گروه پنجم تیم‌های شهرداری اراک و شرکت تولید برق هرمزگان و در گروه ششم تیم‌های صنایع شهاب‌گازسوز و شوتوکان wskf اصفهان صعود کردند.

سرپرست تیم کاراته نوجوانان شهاب گاز سوز قم بیان داشت: تیم ما در هفته پایانی بازی های مرحله دوم در سه دیدار حساس به مصاف تیم های هیئت کاراته البرز، تولید برق هرمزگان و شهید داورزنی قرچک رفت و با کسب پیروزی در هر سه مسابقه به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی رفت./ش

نتایج بازی های تیم کاراته نوجوانان شهاب گاز سوز قم در هفته پایانی مرحله دوم:

شهاب گاز سوز قم 28 - 0 شهید داورزنی قرچک

شهاب گاز سوز قم 19 – 8 تولید برق هرمزگان

هیات کاراته البرز 11 - 15 شهاب گاز سوز قم

برچسب ها: قم ، شهاب ، گاز ، سوز ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.