سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد نیمه دوم دی ماه سال 92 شهرداری منطقه12 در سامانه 137

مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه12، از عملکرد نیمه دوم دی ماه سال92 این منطقه در سامانه137 خبر داد.

حسین سعدی‌پور در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دو هزار و752 پیام شهروندان در نیمه دوم سال92 به سامانه 137 شهرداری منطقه12 ارسال شده که درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه12 در سامانه137 این منطقه 02/99 درصد است.

وی ادامه داد: آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نواحی6گانه شهرداری منطقه12 به سامانه 137 شامل ناحیه یک،405 پیام، ناحیه دو320، ناحیه سه695، ناحیه چهار453 پیام، ناحیه پنج454 پیام و ناحیه شش397 پیام است.

سعدی‌پور اشاره کرد: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی6 گانه شهرداری منطقه12 در سامانه 137 شامل ناحیه یک 39/98 درصد، ناحیه دو 92/98، ناحیه سه09/99، ناحیه چهار 28/99، ناحیه پنج صددرصد و ناحیه شش 82/98 درصد است.

وی تأکید کرد: با توجه به آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه دوم دی ماه سال 91 با 2هزار و 674 پیام و رضایتمندی 36/84 درصد، سال92 نسبت به سال گذشته با افزایش 78پیام میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه12 در سامانه137،15درصد افزایش داشته است.

سعدی‌‌پور در پایان افزود: فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه137 در نیمه دوم دی ماه سال92 شامل شست‌وشوی معبر، نوارحفاری طولی، لکه‌گیری آسفالت، جمع‌آوری زباله، سرشاخه و ضایعات است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: عملکرد ، شهرداری ، تهران ، 137 ، سامانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.