سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

معرفی شهردار شهر زرآباد با حضور نماینده مدیر کل شهر وشوراهای استانداری

شهردارشهر زرآباد با حضور نماینده مدیر کل شهر وشوراهای استانداری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران ارومیه،شهردار شهر زرآباد با حضور نماینده مدیر کل شهر وشوراهای استانداری،فرماندار شهرستان خوی وشوراها واقشار مختلف مردم مراسم معارفه برگزارشد جلال انوری به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

غلامحسین عماری فرماندارخوی ،در این مراسم ضمن عرض تبریک به شهردار جدید و آرزوی توفیق و موفقیت به وی ، هماهنگی و تعامل بیشتر بین شوراهای اسلامی و شهردار جدید را در راستای توسعه و پیشرفت شهر زرآباد مهم ارزیابی نمود.

وی همچنین با اشاره به محدودیت اعتبار و کندی توسعه در شهرهای جدید التأسیس و سایر مشکلات پیش رو ، استفاده از ظرفیت های مردمی در قالب خودیاری مردمی و ظرفیت های سرمایه گذاری موجود در بخش خصوصی را در تحقق این اهداف ضروری دانستند.

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته مبارک وحدت و ایام ا... مبارک دهه فجر ، افزود : مصداق وحدت و همدلی در بخش صفائیه به چشم می‌خورد و تحقق تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی در گرو وحدت می باشد و باید در راستای تقویت وحدت گامهای موثری برداشته شود .

با توجه به نزدیک شدن به روز های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، در جشن ها و مراسمات دهه فجر باید به نحو احسن شرکت نمائیم تا اهداف این پیروزی در بین نسل جوان بیشتر تبیین گردد.

در ادامه از زحمات شهردار سابق شهر زرآباد جناب آقای مهندس علی بالازاده با اهداء هدایایی تقدیر گردید./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.