سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرکی: حضور هواداران به ما انگیزه داد/برنامه ریزی سازمان لیگ نگرانم می کند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حضور بی‌سابقه تماشاگر در ورزشگاه غدیر اهواز ما را با انگیزه کرد و تلاش و شایستگی بازیکنان فولاد خوزستان باعث شد نمایش زیبای فوتبال ناب خوزستان رقم بخورد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، حسین فرکی بعد از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: حضور بی‌سابقه تماشاگر در ورزشگاه غدیر اهواز ما را با انگیزه کرد و تلاش و شایستگی بازیکنان فولاد خوزستان باعث شد فوتبال زیبایی به نمایش درآید.

وی ادامه داد: ما در جریان بازی می‌بایست به نتیجه مطلوب می‌رسیدیم اما علی‌رغم میل باطنی ما بازی به وقت اضافه کشیده شد.

وی افزود: در این بازی دروازه‌بان‌های دو تیم روز بسیار خوبی داشتند. دروازه‌بان ما در ضربات پنالتی موفق‌تر عمل کرد، با وجود مصدومیت شدید سوشا مکانیاو را تعویض نکردم، خوشحالم که توانستیم به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کنیم.

فرکی تأکید: بختیار رحمانی شب گذشته بیمار شده و با تلاش پزشکان تیم در ترکیب قرار گرفت.  در هر دو جام تلاش می‌کنیم تا هواداران را راضی کنیم. شایستگی و عملکرد مثبت و فنی ما در پایان لیگ برتر و جام حذفی مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی سازمان لیگ نگرانم می کند. چرا باید تیم نفت تهران 10 روز استراحت کند اما ما فقط 4 روز زمان داشته باشیم تا بازی آینده را برگزار کنیم انتظار دارم سازمان لیگ در برنامه‌ریزی خود تجدید نظر کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فولاد ، فرکی ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.