سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود کارنامه‌های هوشمند به منطقه 9

رییس حوزه تاکسیرانی منطقه 9 از صدور کارنامه‌‌های هوشمند ویژه تاکسیرانان خبر داد.

مهدی احمدی‌دستجردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از صدور کارنامه‌های هوشمند ویژه تاکسیرانان خبر داد.

وی ادامه داد:‌ سیستم صدور هوشمند پروانه‌های تاکسی که به طرح "سیما تاکسی" معروف است و با این سیستم، تاکسیرانان می‌توانند به صورت هوشمند از این سیستم بهره‌مند شوند.

رییس حوزه تاکسیرانی منطقه 9 افزود: سیما تاکسی مخفف سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات تاکسی است که به صورت روشمند و با استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزاری بین اجزای مختلف سازمانی ارتباط برقرار می‌کنند و در حفظ، کنترل و نظارت اطلاعات کمک می‌کند.

وی ادامه داد:‌ با استفاده از این روش تاکسیرانان غیرفعال شناسایی می‌شوند،‌ نظارت این سیستم به صورت سیستماتیک صورت می‌گیرد و باعث کاهش تردد تاکسیرانان به اداره تاکسیرانی می‌شود.

احمدی‌دستجردی افزود:‌ تا کنون 14 هزار پروانه تاکسی ویژه تاکسیرانان صادر شده است و آنان تا 15 بهمن ماه فرصت‌ دارند برای ارائه مدارک خود اقدام کنند.

وی در خصوص مزیت‌های این سیستم تصریح کرد: افزایش عدالت در دسترس آنان به خدمات تاکسیرانی است چرا که برخوردهای سلیقه‌ای در آن تقریبا ناممکن است و رفت‌وآمد آنان را با مشکل مواجه می‌کند. از مزیت‌های دیگر این سیستم علاوه بر امنیت باعث افزایش کیفیت می‌شود.

رییس حوزه تاکسیرانی منطقه 9 خاطرنشان کرد: کاهش تردد تاکسیرانان به اداره تاکسیرانی باعث کاهش تردد کاری تاکسیرانان و تسریع در امور می‌شود.
انتهای‌پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.