سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملاقاسمی: با شرایط فعلی فدراسیون فقط خادم می‌توانست جام یادگار را در شأن خودش برگزار کند

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است با توجه به بدهی های فدراسیون کشتی برگزاری مسابقات جام یادگار به بهترین شکل ممکن فقط با مدیریت رسول خادم امکان پذیر بود.

حسین ملاقاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات جام یادگار امام از هر نظر ایده‌آل بود، این مسابقات به لحاظ نوع برگزاری و میزبانی یکی از تورنمنت‌های بی‌نظیر در سطح دنیا بود که واقعاً باید یک خسته نباشید و خدا قوت به همه کسانی که در این مدت تلاش کردند تا یک چنین شرایطی فراهم شود گفت و از همه آنها تشکر ویژه کرد.
 
وی در خصوص وضعیت فنی این مسابقات نیز بیان داشت: حضور کشتی‌گیران شاخص و عنوان دار دنیا در این مسابقات گواه این است که مسابقات جام یادگار امام به لحاظ فنی کیفیت بالایی داشته به طور مثال تیم مجارستان که در کشتی فرنگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد با نفرات اصلی خود به تهران آمده بود و یا سایر تیم ها از تک ستاره هایی استفاده کرده بودند جزء بهترین های جهان هستند.
 
دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: تیم ایران نیز در کنار چهره های جوان و با انگیزه خود در برخی اوزان از نفرات صاحب نام استفاده کرده بود که خود همین موضوع نیز جذابیت مسابقات را چندین برابر کرده بود.
 
پیشکسوت کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: برای همه روشن است که در شرایط کنونی فدارسیون کشتی کشورمان به لحاظ اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار ندارد، در نتیجه کمتر کسی هم توقع داشت که مسابقات جام یادگار امام با یک چنین کیفیت بی نظیری برگزار شود اما ازآنجا که رسول خادم رئیس فدارسیون کشتی خودش از جنس همین رشته است به خوبی می داند که باید چه کاری انجام دهد به همین دلیل با توانمندی که در مدیریت دارد فقط خود او می توانست این رقابت‌ها را به بهترین شکل برگزار کند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.