سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان/

بیست و سه پروژه عمرانی بندر و دریانوردی آماده بهره برداری

بیست و سه پروژه عمرانی در بنادر خرمشهر/ آبادان و بندر امام (ره) آماده بهره برداری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران آبادان ؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در بندر خرمشهر گفت/ این پروژه ها که شامل پروژه های بخش دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی است ، ،بستر لازم برای پذیرش کشتی ، زمینه ارتقاء توان عملیاتی تخلیه و بارگیری و رونق کسب و کار و تجارت را فراهم و هفتصد و پنجاه و هفت فرصت شغلی مستقیم ایجاد می کند.

آقای ایدنی افزود:احداث ایستگاه راه آهن داخلی در بندر خرمشهر و اتصال آن به خط سراسری، ، نصب و راه اندازی دستگاه MF-HF ،تاسیسات زیربنایی اراضی پشتیبانی،سامانه شناسایی اتوماتیک شناورها ،کانال زهکش و جاده دسترسی ،تابلوهای فشار متوسط و احداث اسکله امور دریایی با اعتباری بالغ بر هفتصد و پنج میلیارد ریال از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر در بندر خرمشهر است.

او گفت: احداث اسکله مسافری و ساختمان های اداری ، گارد ،انتظامات و در بندر آبادان با اعتباری بالغ بر چهل و هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال از جمله پروژه های آماده افتتاح در بندر آبادان به شمار می رود.

ایدنی افزود: از مجموع این پروژه ها یازده پروژه عمرانی به ارزش بیش از نهصد و بیست و هشت میلیارد ریال در زمینه احداث انبار و مخازن ذخیره غلات ، اسکله نفتی ، توسعه سامانه های حفاظتی و سیلوی ترانزیت است که در مجتمع بندری امام خمینی بهره برداری خواهد شد.

 
انتهای پیام.
برچسب ها: افتتاح ، طرح ، آبادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.