سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاردين؛

محرومیت معلولان انگليسی از دريافت مستمری

موسسات خيريه در انگليس درباره محروم شدن حداقل يک ميليون نفر از مستمری‌گیران کارافتادگی در طول 5 سال اخير در این کشور هشدار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  روزنامه گاردين ،که روزهای يکشنبه با اسم «آبزرور» منتشر مي شود، در اينترنت امروز در گزارشي نوشت ارقام دولتي نشان مي دهد، از سال 2008 تا 2013 حداقل 32 درصد متقاضيان جديد مزايای بيماری و از کارافتادگی طبق معيارهای دولتي فاقد شرايط لازم تشخيص داده شده و از دريافت اين مزايا محروم شده اند.

متقاضيان دريافت مزاياي از کارافتادگي در انگليس بايد توسط شرکت‌هاي خصوصی طرف قرارداد با وزارت کار و مستمری اين کشور مورد ارزيابی توان کاری قرار گيرند. 

موسسات خيريه حامي از کارافتاده ها با انتقاد مجدد از آزمون هاي دولت در تشخيص توانايي افراد براي کارکردن هشدار داد، اين آزمونها ناعادلانه است و نظام کاريابي از متقاضيان حمايت لازم را براي پيدا کردن شغل مناسب به عمل نمي آورد. 

"ريچارد هاوکينز" مدير اجرايي موسسه معلولان ( اسکوپ)، گفت:"ارزيابي توان کار بايد چيزي بيش از يک رويه براي محروم کردن مردم از مزاياي اجتماعي باشد و بايد جهت کاريابي براي يک ميليون معلول ديگر تلاش شود."

طبق آمار رسمی، ميزان بيکاری معلولان در انگليس با افزايش تدريجی به 45 درصد رسيده است و فقط حدود 50 درصد معلولان هم اکنون داراي شغل‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.