سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از پایان مهلت فراخوان طرح استقبال از بهار؛

داوران آثار حجمی فراخوان "استقبال از بهار" معرفی شدند

با پایان مهلت فراخوان طرح آثار حجمی "استقبال از بهار"، هیات انتخاب و داوران این رویداد هنری معرفی شدند.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، ایرج محمدی، سعید شهلاپور، سهند حسامیان، رضا قره باغی و کیوان پورنصری نژاد، داوری 726 اثر حجمی از 247 هنرمند مجسمه ساز را بر عهده دارند.

این آثار ششم بهمن ماه با حضور داوران و اساتید صاحب نام هنر مجسمه‌سازی در نگارخانه برگ (عمارت عین الدوله) داوری می شوند. آثار برگزیده توسط هیات داوران به زودی به منظور استقبال از نوروز 1393 در ميادين، پارك‌ها، حاشيه بزرگراه‌ها، تقاطع خيابان‌ها و محورهاي مهم به عنوان فضاهاي زنده شهري اکران می‌شوند.

فراخوان طراحی و ایده‌پردازی استقبال از بهار توسط سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور استفاده ازطرح‌ها و ايده‌هاي هنري نسبت به فضاسازي محيط‌هاي شهري منتشر شد و این سازمان از هنرمندان و گروهاي هنري دعوت کرد تا طرح‌ها، ايده‌ها و پيشنهادات خود را در اين زمينه، به اين سازمان ارائه کنند.

آثار برگزیده توسط هیات داوران به زودی به منظور استقبال از نوروز 1393 در ميادين، پارك‌ها، حاشيه بزرگراه‌ها، تقاطع خيابان‌ها و محورهاي مهم به عنوان فضاهاي زنده شهري اکران می‌شوند.

گفتنی است، مبنای طرح استقبال از بهار بر پیرایش بوده و بر همین اساس تا زمانی که مجسمه‌های این طرح در سطح شهر نصب شوند، مجسمه‌هایی که پیش از این در سطح شهر بودند مرمت و پیرایش می‌شوند.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.