سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید خبرنگاران و فعالان صنعت گردشگری اروپا از جاذبه‌‌های فرهنگی و تاریخی ایران

معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران از سفر تیمی از خبرنگاران و فعالان صنعت گردشگری به ایران خبر داد.

حمیدرضا بتو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به بازدید 15 نفر از خبرنگاران و فعالان صنعت گردشگری از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی ایران اظهار داشت: این بازدید به مدت 12 روز از شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد و نیز تهران صورت می‌گیرد که بازدید از پایتخت از هشتم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه روز از این سفر در تهران سپری خواهد شد، افزود: بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران نظیر بازار تهران، برج میلاد، باغ موزه دفاع مقدس و کاخ سعدآباد ازجمله برنامه‌های درنظر گرفته شده در مدت حضور این گردشگران خواهد بود. ضمن اینکه معرفی پیشرفت تهران و زیرساخت‌های که در شهر تهران و در جهت توسعه شهر و صنعت گردشگری در زمان مدیریت دکتر قالیباف انجام شده نیز از دیگر موارد مطرح در مدت سفر این تور اپراتورها است.

معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران این گردشگران را از کشورهای ایتالیا، هلند، فرانسه و ازبکستان عنوان کرد و ادامه داد: آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری ایران به عنوان کشوری با غنا فرهنگی، تاریخی و اجتماعی، زمینه توسعه فعالیت گردشگری، درآمدزایی و ارزآوری در کشور فراهم خواهد ساخت.

بتو با یادآوری دیدار این گردشگران با ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در مدت اقامت آنان در تهران به توجه مدیریت جدید این سازمان به این صنعت و نیز رویکرد شهرداری تهران در جهت توسعه گردشگری و ایجاد فضاهای مناسب فراغتی برای شهروندان و بازدیدکنندگان از تهران اشاره کرد و افزود: امیدواریم ارتباط تنگاتنگ این دو سازمان بتواند اقداماتی را که تا کنون در شهر تهران و توسط شهرداری به انجام رسیده را به گردشگران معرفی نماید.

وی خاطرنشان کرد: این سفر مقدمه یک فعالیت بزرگ گردشگری با عنوان احیای سفر ریلی جاده‌ ابریشم در ابتدای سال آینده است.

انتهای‌پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.