سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی تساوی ایران مقابل کره در مسابقات آسیایی بحرین؛

نصیری: بازیکنان فراتر از انتظار ما ظاهر شدند/ عربستان به مراتب ضعیف‌تر از کره است

کارشناس هندبال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی مقابل کره عالی بازی کردند و فراتر از انتظار ما ظاهر شدند.

خسرو نصیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود که در روز گذشته در سالن خلیفه منامه مقابل کره صورت گرفت خیلی عالی بازی کرد و فراتر از انتظار ما ظاهر شد.

کارشناس هندبال تصریح کرد: کره یکی از قوی‌ترین تیم‌های قاره کهن است که در کارنامه خود 14 حضور و 9 قهرمانی دارد و هر زمان که مقابل آن‌ها در این رقابت‌ها جام ملت‌های آسیا قرار گرفتیم نتیجه را واگذار کردیم ولی در دیدار روز گذشته ملی‌پوشان شاهکار کردند و چه بسا می‌توانستیم برنده بازی هم شویم.

نصیری در ادامه گفت: با تساوی مقابل کره 60 درصد راه را برای صعود از گروه خود رفته‌ایم اگر در دومین بازی که روز شنبه 7 بهمن رودرروی عربستان داریم این حریف را ببریم صد در صد راه را رفته‌ایم و اگر مساوی شویم 60-70 درصد راه طی شده است.

وی عنوان کرد: عربستان هم تیم خوبی در قاره آسیا است و 3 عنوان سومی دارد و حریف دست و پا بسته‌ای نیست و اگر بازیکنان تیم ملی مانند کره بازی کنیم برد مقابل این تیم دور از دسترس نیست.

نصیری گفت: بازی سوم تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها 9 بهمن مقابل چین است باید جلوی این تیم هم خوب بازی کنیم البته نه اینکه مقابل ازبکستان بد بازی کنیم نه باید مقابل همه حریفان بهتر ظاهر شویم و با وجود پتانسیل و قابلیت‌هایی که از ملی‌پوشان داریم حرف‌های زیادی برای گفتن در این مسابقات داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال نخستین قدم را در مسابقات مردان آسیا تا حدودی محکم برداشتیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، ایران ، کره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.