سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر در دیدار با بانوان غیرایرانی موسسه آموزش عالی بنت‌الهدی:

ایجاد هویت برای زنان از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفت: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد هویت و شخصیت برای زنان مسلمان و حضور موثر زنان در عرصه‌های علمی و دانشگاهی و سطوح گوناگون اجرایی کشور می‌باشد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، فاطمه رهبر عضو فراکسیون خانواده و زنان مجلس، امروز (یکشنبه 6 بهمن) با جمعی از بانوان غیرایرانی موسسه آموزش عالی بنت‌الهدی، با دیدار و گفتگو کرد.
 
در ابتدای این دیدار خانم رهبر با اشاره به ارتقای جایگاه زنان در کشورمان بعد از انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی افزود: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد هویت و شخصیت برای زنان مسلمان و حضور موثر زنان در عرصه‌های علمی و دانشگاهی و سطوح گوناگون اجرایی کشور می‌باشد.
 
وی همچنین به وضع قوانین مختلف درخصوص حمایت‌های جانبی از بانوان خانه‌دار اشاره کرد و افزود: تلاش‌های گسترده‌ای در این مورد انجام گرفته و مسئله بیمه بانوان خانه‌دار در بودجه امسال پیشنهاد شده است.
 
در این دیدار همچنین خانم رهبر توضیحاتی پیرامون نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران ارائه داد.
 
در ادامه این دیدار لاله افتخاری نیز به جایگاه والای زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بانوان مسلمان با الهام از آموزه‌های دینی و اسلامی و تحت امر مقام عظمای ولایت، جایگاه اصلی خود را پیدا نمودند و در حال حاضر بیش از 70 درصد از جامعه قرآنی کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.