سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران:

برخورداری آب شرب مناطق یک تا 6 شهر تهران از استانداردهای لازم

مدیر اداره استانداری شهر تهران از وجود استانداردها و کیفیت مرغوب آب شرب شهر تهران خبر داد و گفت: استفاده از دستگاه‌های تصفیه‌ کننده آب در بعضی از مناطق به دلیل وجود املاح آب مناسب است.

فرهاد بیات، مدیر اداره استاندارد شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درباره کم و کیف استانداردسازی آب آشامیدنی استان تهران گفت:‌ آب آشامیدنی نه تنها شهر تهران، بلکه استان تهران از استانداردهای لازم برخوردار است. 

وی افزود: در شهر تهران مناطق از یک تا 6 شهرداری از آب آشامیدنی کاملا استاندارد برخوردار است و در این مناطق نیازی به نصب دستگاه‌های آب تصفیه‌کن نیست،‌ اما در دیگر مناطق از جمله 17 و 16 و بعضی از مناطق می‌توان از دستگاه آب تصفیه‌کن استفاده کرد. 

وی با بیان اینکه استفاده از آب تصفیه‌کن‌ها در این مناطق به معنی عدم استاندارد‌سازی آب آشامیدنی در این مناطق نیست، خاطرنشان کرد: استفاده از این محصول می‌تواند املاح و رسوبات آب را کاهش دهد و برای استفاده بهینه محصول می‌تواند برای مصرف کننده مثمرثمر باشد. 

بیات با بیان اینکه آب شرب شهر تهران یکی از مرغوب‌ترین آب‌های دنیا محسوب می‌شود، افزود:‌ متأسفانه بعضی از افراد سودجو برای بازاریابی چنین محصولی در جامعه مبادرت به تخریب کیفیت آب شرب می‌کنند که این اقدام به هیچ‌‌عنوان اخلاقی و انسانی نیست.
 
انتهای‌پيام/
 

برچسب ها: استاندار ، کیفیت ، دستگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
azade
۱۵:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
خیلی خوب بود متشکــــــــــرم.
به ما هم در زمینه تصفیه آب سر بزنید:
http://www.water-filtration.ir/