سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات هندبال‌ مردان آسیا- بحرین؛

دیدار دوم ایران با عربستان/ تساوی مقابل کره زنگ خطری برای دیگر حریفان

تیم ملی هندبال کشورمان فردا 7 بهمن در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف عربستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ملی‌پوشان ایران در دیدار دوم خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عصر فردا دوشنبه 7 بهمن به مصاف عربستان می‌رود تا نسخه این تیم را بچیند.
 
در ادامه گزارش آمده است، عربستان که تیم سوم دوره قبلی را یدک می‌کشد و یکی از مدعیان این جام است رود‌روی ایران می‌ایستد.
 
بر اساس این گزارش، این چهارمین رویارویی تیم ملی هندبال‌ کشورمان با عربستان در تاریخ این بازی‌ها است و باید مقابل تیمی بایستیم که تا بن‌ دندان مسلح است و ‌بحرین را برای حضوری دوباره خود در جام‌جهانی می‌داند.
 
این گزارش تاکید می‌کند، ملی‌پوشان ایران در نخستین مسابقه خود که روزگذشته صورت گرفت به دیدار کره‌جنوبی رفتند و محکم مقابل این تیم ایستادند و در پایان بازی 24 بر 24 دست به تساوی یافتند و این زنگ خطری برای دیگر حریفان می‌باشد.
 
در ادامه گزارش آمده است، غرورآفر‌ینان ایران در نخستین دیدار خود در شانز‌دهمین دوره مسابقات هندبال جام ملت‌های آسیا نشان دادند که با دست پر به این رقابت‌ها آمدند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
 
گزارش دیگری می‌افزاید، این تساوی نشان می‌دهد که ایران برنامه های مفصلی برای حریفان خود در این مسابقات دارد و کوبنده و محکم به مصاف آنها خواهد رفت.
 
در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود،  با توجه به برگزاری  10 اردوی تمرینی و 6 بازی تدار‌کاتی مقابل تیم ملی هند‌بال ترکیه 2 دیدار  تورنمنت‌ قطر 3 دیدار در مقابل تیم‌های ملی میزبان، امارات و بحرین‌ و بازی تدار‌کاتی آخر ژاپن، کشورمان با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شده‌اند و امید‌های برای صعود تیم ملی کشورمان از گروه خود و کسب سهمیه جهانی می‌باشد که ما هم آرزوی موفقیت برای آنها داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدار ، دوم ، کره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.