سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک قبضه اسلحه مجانی هدیه سناتور آمریکایی به طرفدارانش !

سناتور جمهوریخواه "پل براون" که در رقابت‌های مقدماتی مجلس سنا شرکت کرده، با ارسال ایمیلی برای حامیان خود به آنها پیشنهاد دریافت یک قبضه اسلحه AR-15 را داده است.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری نیویورک‌ دیلی‌نیوز ، بر اساس این گزارش، سناتور براون جمعه اعلام کرده، به حامیان خود یک قبضه سلاح AR-15 خواهد داد. او در ایمیل خود به طرفدارانش نوشته:‌ چطور است سال 2014 را با برند جدید AR-15 مجانی آغاز کنید؟

او در بخش دیگری از ایمیل خود نوشته: این موضوع پنهانی نیست که دموکرات‌ها و رسانه‌های آزاد مشتاقند سلاح‌های‌مان را از ما بگیرند و هر بُعد از زندگی را به ما دیکته کنند اما من به آنها اجازه نمی‌دهم این کار را انجام دهند. در واقع، امروز من خبر هیجان‌انگیزی برای شما دارم.

او در وب‌سایت انتخاباتی خود نوشته: تصمیم دارم به شما سلاح بدهم زیرا باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا هیچ چیز را به اندازه اینکه اسلحه AR-15 را ممنوع کند، دوست ندارد.

بر اساس این گزارش، سناتور براون دومین جمهوریخواهی است که برای رقابت‌های اولیه مجلس سنا، دادن اسلحه AR-15 به طرفدارانش را پیشنهاد داده است.

این سناتور جمهوریخواه در حالی بر لزوم آزادی مالکیت اسلحه در آمریکا تاکید می‌کند که شمار زیادی از شهروندان آمریکایی، قربانی تیراندازی‌های متعدد در ایالت‌های مختلف این کشور بوده‌اند. 

از آخرین این موارد می‌توان به تیراندازی در فروشگاهی در منطقه مریلند اشاره کرد که به مرگ 3 نفر از جمله فرد مهاجم منجر شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.