سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با طب سنتی در شرق تهران

رئیس اداده امور اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک منطقه هشت از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با طب سنتی در سرایث محله تهرانپارس خبر داد.

جعفر مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ با اعلام این خبر گفت:‌ با هدف رشد و ارتقاء سطح بهداشت خانواده‌ها و سابقه کهن طب گیاهی در ایران و استفاده از روش‌های سنتی در درمان و بهبود عملکرد جسمی و روانی افراد برای محله تهرانپارس اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با طب سنتی کرد. 

وی افزود: با توجه به صنعتی شدن شهرها و آلودگی محیط شهری به لحاظ استفاده بیش از حد از وسایل و ماشین‌آلات در رابطه با استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله‌ای سالم جهت تردد و پیشگیری از آلودگی هوا و ایجاد نشاط و سلامتی جسمی و روانی در شهروندان نیز مطالبی بیان کرد. 

وی با اشاره به برگزاری کارگاه فرزند پروری در سرای محله تهرانپارس گفت: با توجه به نقش و اهمیت آموزش در ارتقاء سطح دانش و آگاهی خانواده‌ها، خانه علم و زندگی سرای محله تهرانپارس با اهداف تعیین شده، اقدام به برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های زندگی تحت عنوان فرزند پروری در زندگی شهری والدین کرد. 

وی خاطرنشان کرد: با هدف آگاهی شهروندان با مسائل خطر آفرین و روش‌های کنترل و پیشگیری از بروز خطرات گاز منواکسیدکربن و راهکارهای مناسب جهت مقابله با آن،‌ سرای محله تهرانپارس اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با خطرات گاز منواکسیدکربن کرد.

انتهای‌پيام/
 

برچسب ها: برگزار ، کارگاه ، اموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.