سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در تبریز نمایش داده می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر برای نخستین بار از 15 تا 25 بهمن ماه جاری در تبریز برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،داننده گفت: حدود 30 فیلم راه یافته به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درمی آید و جدول، زمان دقیق و مکان نمایش فیلم ها نیز به زودی اعلام می شود.

وی افزود: این برنامه با هدف نشاط بخشی فرهنگی بین مردم جامعه به خصوص جوانان و تقویت جایگاه سینما و تشویق عموم به حضور در سینما برای بهره گیری از آخرین تولیدات سینمایی و خلاقیت هنرمندان برگزار می شود.

داننده خاطرنشان کرد: این فیلم ها به صورت همزمان توسط داوران استان نیز داوری می‌شود.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای مرور و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: این اداره کل با تلاش مضاعف و با برگزاری این جشنواره و همچنین جشنواره استانی شعر فجر انقلاب اسلامی دین خود را در برپایی هر چه باشکوهتر جشن های مردمی کشور ادا می کند.

داننده با اشاره به نقش و اهمیت سینما در رشد و تعالی فرهنگ عمومی گفت: این اداره کل با برگزاری برنامه های دیگر فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله رونمایی از کتاب تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان مرند و جشنواره های هنری در هر چه مردمی کردن و مشارکت دادن اصحاب فرهنگ و هنر و اندیشه استان نقش عمده ای را ایفا می کند./ز

 

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.