سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

صعود نمایندگان آمل و ساری به زیر گروه فوتسال کشور

تیم های پیام آمل و اپل موبایل ساری به زیر گروه فوتسال کشور صعود کردند.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: هفته بیستم و پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های مازندران انجام شد که در نهایت چهره تیم های صعود و سقوط کننده مشخص شد.

محمدهادی خلردی تصریح کرد: با انجام 20 بازی در لیگ برتر فوتسال استان تیم پیام آمل با 47 امتیاز قهرمان و اپل موبایل ساری نیز با 45 امتیاز نایب قهرمان شدند که برای فصل آینده موفق به صعود به لیگ زیرگروه کشور شدند.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه ابراز داشت: با پایان لیگ برتر فوتسال مازندران تیم های شهید تولایی قائمشهر با 22 و آرش نوشهر با هشت امتیاز با کمترین امتیاز از لیگ برتر فوتسال استان سقوط کردند.

خلردی گفت:در آخرین هفته این مسابقات پیام آمل موفق شد سه بر دو مهمان خود پیام امیرکلا را شکست دهد و اپل موبایل ساری از میزبان خود شهروند زیرآب پنج بر دو شکست خورد.

وی افزود: در دیگر مسابقات مرزن قزل مرزن آباد 6 بر پنج وحدت امیرکلا را برد و شهید تولایی قائمشهر نیز سه بر دو زرین زغالچال ساری را شکست داد.

خلردی با اشاره به برتری هفت بر پنج دانشگاه شمال آمل مقابل شهرداری کوهی خیل خاطر نشان کرد:در لیگ برتر فوتسال مازندران 12 تیم به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه دادند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: صعود ، آمل ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.