سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،‌
کنفرانس ژنو 2 و تحولاتی که قبل و در جریان برگزاری آن رخ می‌دهد حاوی درس‌های زیادی است و واقعیت زیادی را برای جامعه بین المللی روشن کرده هرچند که گوش‌های شنوا و چشمان بینایی برای درک حقایق وجود ندارد. در این گزارش به مواردی از این واقعیت ها اشاره می‌شود.
محققان اندیشکده آمریکایی بروکینگز بر این عقیده‌اند که دولت آمریکا در سال جاری میلادی، باید ریسک تعامل بیشتر با ایران را بپذیرد و مانع به‌هم خوردن مذاکرات هسته‌ای و تبدیل آن به کابوسی (برای آمریکا) شود.
حمله انفجاری به نیروهای امنیتی افغان در کابل چهار کشته و 22 زخمی برجا گذاشت.
"کاوه افراسیابی" تحلیلگر سیاسی در نیویورک آمریکا تاکید کرد تهدیدات "جان کری" وزیر خارجه آمریکا علیه ایران تهدیداتی توخالی است.
منابع مطلع در کره‌شمالی گفته‌اند پس از اعدام شوهر عمه‌رهبر این کشور، عملیات پاکسازی به نزدیکان وی رسیده است.
چند تن از رهبران جناح مخالف اوکراین شنبه شب در برابر تظاهرکنندگان در پایتخت تاکید کردند قصد دارند جنبش اعتراضی خود را ادامه دهند.
ادوارد اسنودن، افشاگر برنامه های جاسوسی دولت آمریکا، روز شنبه اعلام کرد آژانس امنیت ملی آمریکا برخی اوقات از اطلاعاتی که جمع آوری می‌کرد با اهداف اقتصادی بهره برداری می‌کرد.
کوفی عنان دبیر کل سابق سازمان ملل متحد به همراه مارتی آهتی ساری رییس جمهور پیشین فنلاند بامداد روز یکشنبه وارد تهران شدند.
"بثینه شعبان" مشاور رئیس جمهور سوریه، تاکید کرد اولویت اصلی برای ملت سوریه برقراری امنیت و آرامش و مبارزه با گروه‌های تروریستی است.
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، دستیابی به پیمان آتش بس در کنفرانس "ژنو2" را نخستین گام برای فیصله دادن به بحران سوریه توصیف کرد.
منابع خبری اعلام کردند 19 تروریست درحمله ارتش سوریه دراطراف لاذقیه کشته شدند .
ولید المعلم ،‌وزیر امورخارجه سوریه با شماری از مقامات غربی در ژنو دیدار کرد . 
عبدالفتاح السیسی فرمانده کل قوای مصر و وزیر دفاع این کشور صبح امروز بر سر جنازه شهدای سقوط بالگرد در منطقه سینا که منجر به کشته شدن 5 تن از کادر آن گردید، حاضر شد و نماز خواند.
رئیس جمهور موقت مصر در نطقی تلویزیونی به تشریح اجرای نقشه راه در این کشور پرداخت واز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش از انتخابات پارلمانی خبر داد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر ، جالب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.