سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

سفیر قم محکوم به عبور از سد تمام حریفان شد

تیم سفیر قم با توجه به موقعیت فعلی در جدول لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور برای صعود به مرحله پلی آف باید حریفان خود را در تمامی دیدارهای آتی شکست بدهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، تنها سه هفته دیگر به پایان دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور باقی مانده است و تقریباً چهره تیم‌های راه یافته به مرحله پلی آف بازی‌های این فصل نیز مشخص شده است.

این در حالی است که امسال 18 تیم بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور را شروع کردند و دیدارهای خود را ابتدا در دو گروه 9 تیمی استارت زدند اما در میانه راه با توجه به تخلفاتی که نمایندگان پیشوا و البرز مرتکب شده بودند این دو تیم با جریمه انضباطی فدراسیون والیبال از ادامه رقابت‌ها منع شدند و تعداد تیم‌ها به 16 تیم کاهش پیدا کرد.

تمام نتایجی که تیم‌های پیشوا و البرز نیز تا نیم فصل مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور کسب کرده بودند به حالت تعلیق درآمد و از امتیازات محاسبه شده تیم‌ها کم شد و حالا بدون حضور این تیم‌ها سه هفته دیگر به پایان مرحله گروهی باقی مانده است.

در این میان تیم والیبال سفیر قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی است که در دومین سال متوالی حضور خود در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور و در تلاش برای راهیابی به مرحله پلی آف کمی به مشکل برخورد کرده است.

این تیم در فاصله سه هفته به پایان بازی‌های مرحله گروهی تنها کورسویی از امید برای راهیابی به مرحله نهایی دارد و در این مسیر محکوم به شکست تمام حریفان خود در دیدارهای آتی است تا بلکه با لغزش تیم مقاومت شهرداری ارومیه به عنوان تیم چهارم گروه دوم به پلی آف صعود کند.

در جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته اول والیبال هم‌اکنون تیم فولاد عظیمی گنبد 29 امتیازی و صدرنشین است، شهرداری دزفول 25 امتیازی و دوم است، مناطق نفت‌خیز جنوب 23 امتیازی و در جایگاه سوم قرار دارد و تیم‌های مقاومت شهرداری ارومیه با 20 امتیاز، سفیر قم با 13 امتیاز و کاله جوان با 11 امتیاز در مکان‌های چهارم تا ششم هستند و تیم‌های شهرداری ملکان و شهدای ورزش کرمانشاه نیز در انتهای جدول ایستاده‌اند./ز

برچسب ها: قم ، والیبال ، سفیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.