سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعیمی‌رز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

روسای کمیته‌های پنج‌گانه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت انتخاب شدند

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، در تشریح جلسه صبح امروز این فراکسیون، گفت: در این جلسه علاوه بر بررسی آخرین وضعیت لایحه بودجه 93 در کمیسیون تلفیق، روسای کمیته‌های پنج‌گانه این فراکسیون نیز انتخاب شدند.

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت صبح امروز، یکشنبه(6 بهمن‌ماه) با حضور اعضا و "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
وی در ادامه افزود: در این جلسه ضمن تبادل آخرین اخبار و ارائه گزارشی از آخرین وضعیت لایحه بودجه 93 در کمیسیون تلفیق، روسای باقیمانده کمیته‌های فراکسیون نیز انتخاب شدند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: بر این اساس؛ در کمیته امور فنی و زیربنایی "محمد سقایی" به عنوان رئیس و "داریوش اسماعیلی" نائب رئیس، در کمیته حقوقی "اسداللهی" رئیس و "سرقلعه" نائب رئیس، در کمیته اقتصادی "قوامی" رئیس و "حسن‌نژاد" نائب رئیس، درکمیته فرهنگی و اجتماعی "سیدهادی حسینی" رئیس و "مصری" نائب رئیس و در کمیته سیاسی نیز" پورمختار"  به عنوان رئیس و "شفیعی" به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.

نعیمی در پایان یادآور شد: پیش از این نیز "حجت‌الاسلام مصباحی مقدم" به عنوان رئیس کمیته داوران و "فاطمه رهبر" به عنوان رئیس کمیته بانوان این فراکسیون انتخاب شده بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.