سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ معاون وزیر راه و شهرسازی:

مشارکت بخش خصوصی و دولتی، مهمترین اولویت در اجرای طرح های بیمارستانی

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئيس سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي کشور، مشارکت بخش خصوصی و دولتی یا اجرای « طرح ppp » را مهمترین اولویت برای ساخت و ساز طرح های نیمه تمام بیمارستانی در کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

محمدجعفر علیزاده، در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در جریان بازدید از طرح بیمارستان 225 تختخوابی شهر بروجن گفت: مشارکت بخش خصوصی و دولتی یا اجرای « طرح ppp » مهمترین اولویت سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور، برای ساخت و ساز طرح های نیمه تمام در کشور می باشد.

وی گفت: این طرح (ppp ) که مشارکت بخش خصوصی و دولتی نام دارد، بیشتر در زمینه اجرای طرح های ساخت و ساز بیمارستانی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئيس سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي کشور افزود: در این طرح، ابنیه ساخته شده توسط دولت به بخش خصوصی واگذار می شود و بخش خصوصی با تکمیل آن به مردم خدمات رسانی می کند.

وی گفت: بخش خصوصی در زمان بهره برداری طرح، بایستی براساس تعرفه های دولتی به مردم خدمات رسانی کند و دولت هم در قبال این تعرفه، یارانه پرداخت می کند.

علیزاده گفت: ساختمانهائی که در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد، تا زمان کسب هزینه ها و سود حاصل در اختیار آنان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئيس سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي کشور گفت: با توجه به بودجه های محدود دولتی، این شیوه بهترین روش برای تکمیل طرح های نیمه تمام در دست احداث می باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئيس سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي کشور، برای بررسی روند احداث بیمارستان های بروجن و مالخلیفه لردگان به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

طرح « ppp » مشارکت بخش خصوصی و دولتی در اجرای طرح های دولتی می باشد که در بسیاری از کشورها، از جمله بریتانیا، هلند و استرالیا تجربه شده است./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.