سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک خواننده:

گوش کردن به همه انواع موسیقی برای خواننده مضر است

حمید فولادی گفت: گوش کردن به هر نوع موسیقی به دلیل تاثیر گذاری بر روی تنظیم متفاوت آهنگ با ملودی برای خواننده مضر است.

حمید فولادی خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: موسیقی غرب بر روی موسیقی زیرزمینی ما تاثیر منفی گذاشته و این تاثیرات روی فرهنگ و نوع پوشش مردم اثر گذار خواهد بود.   
 
وی افزود: در کشورمان موسیقی اصیل قدرتمندی از گذشته داشته‌ایم و موسیقی پاپ نیز از موسیقی سنتی و محلی استفاده می‌کند .   
 
فولادی تصریح کرد: در موسیقی پاپ از ملودی‌های محلی مانند کردی، شمالی، خراسانی و . . . و شعر فارسی استفاده می‌کنیم و نمی‌توان گفت، موسیقی پاپ کشورمان از موسیقی غرب تاثیر گرفته است.   
 
این خواننده عنوان کرد: موسیقی زیرزمینی شنونده دارد اما باید فرهنگسازی شود، البته صدا و سیما با تولید و ارائه کارهای فاخر باعث فرهنگ سازی درست می‌شود.   
 
وی بیان کرد: متاسفانه برخی از خوانندگان یک سال در شبکه‌های ماهواره‌ای فعالیت می‌کنند و بعد از شناخته شدن با تعهد دادن به ارشاد مجاز شده و به راحتی کنسرت اجرا می‌کنند و البته این کار را دانسته انجام می‌دهند.   
 
فولادی اظهار داشت: همان‌طور که خواننده باید نسبت به کار خود تعهد داشته باشد و هر کاری را نخواند، ارشاد نیز باید متعهد بوده و اگر چیزی را ممنوع اعلام کرد، این ممنوعیت برای همه‌ی خوانندگان صدق کند.   
 
وی تصریح کرد: برای یک خواننده چیزی مضرتر از گوش کردن به همه نوع موسیقی نیست، زیرا باعث تاثیر گذاری روی خواننده و تنظیم متفاوت با ملودی می‌شود.   
 
این خواننده خاطر نشان کرد: سن بر روی سلیقه‌ی موسیقیایی افراد تاثیر گذار است، اما موسیقی پاپ موسیقی‌ای مردمی بوده و همه‌ی سنین از گوش کردن به آن لذت برند.   
 
انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.