سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروزی: برای بازگشت به روزهای اوج استارت زده ام

افشین نوروزی بعد از درخشش در مسابقات بین المللی جام فجر اعلام کرد: پس از مدتها دوری به دلیل وجود برخی حواشی، برای بازگشت به روزهای اوج استارت زده ام.

افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اذعان داشت: پس از مدتها دوری قبل از مسابقات جام فجر به اردوی تیم ملی دعوت شدم این موضوع به من انگیزه داد که با تلاش دوباره و دور نگه داشتن خودم از حاشیه ها برای بازگشتن به روزهای اوجم استارت بزنم.

وی ادامه داد: همین مدت یک هفته تمریناتی که در اردو پشت سر گذاشتم باعث شد تا در مسابقات فجر شروع خوبی را پشت سر بگذارم و دو بازیکن از هند، قزاقستان و سوریه را شکست دادم، ما در تیم ایران ب موفق شدیم به عنوان تیم اول گروه خود صعود کنیم اما ایران الف مقابل کره باخت و به عنوان تیم دوم صعود کرد این شد که جدول به هم ریخت و ما در نیمه نهایی به ایران الف خوردیم اطمینان دارم اگر با هر تیمی غیر از آنها برخورد می کردیم حتی کره راهی فینال می شدیم.

در بازی مقابل ایران الف چون نوشاد عالمیان حضور داشت بردن کار سختی بود، من هم با نیما عالمیان مسابقه دادم که با نتیجه نزدیک 3 بر 2 بازی را واگذار کردم.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد: صمد تدبیری مربی تیم ایران ب با راهنماییها و کوچینگ خوب خود ما را تا نیمه نهایی پیش برد من شخصا هم در طول تمرینات و هم در جریان مسابقه از تجربیات وی استفاده کردم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، نوروزی ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.