سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی: از راي کميته انضباطي تبعيت مي‌کنيم

علی رغم این که خودم بارها توسط کمیته‌ی انضباطی محروم شده‌ام، اما همه باید از رای کمیته‌ انضباطی تمکین کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نويي در کنفرانس خبري اظهار داشت: ذوب‌ آهن می‌توانست در جام حذفی برنده‌ بازی باشد چون تیم سخت کوش و تاکتیکی دارد اگر بتوانیم از این پل عبور کنیم می‌توانیم خوش بین باشیم برای قهرمانی هرچند که بازی‌های سختی پیش رو داریم، اما بچه‌ها باغیرت هستند واگر انگیزه‌ بازی‌های قبلی را داشته باشیم می‌توانیم در این بازی نيز پیروز باشیم.
 
وی در ادامه تصريح کرد: از مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به خاطر برخورد خوب و شایسته تشکر می‌کنم، همچنین از آذری مدیر فوتبالی تیم ذوب آهن بسیار سپاسگزارم.

سرمربي تيم استقلال در خصوص محرومیت تیموریان و اولادی اظهار داشت: همه‌ باید به قانون احترام بگذاریم، علی رغم این که خودم بارها توسط کمیته‌ انضباطی محروم شده‌ام، اما همه باید از رای کمیته‌ انضباطی تمکین کنیم.

قلعه نويي در خصوص درگیری که به خاطر برداشتن عکس ناصر حجازی در کمپ به وجود آمده گفت: ما این کار را نکردیم و نظر بنده در اين رابطه اين است که موظفيم عکس همه‌ پیشکسوتان را در کمپ نصب کنند.


به طور مثال اصغر حاجیلو، حسن روشن، صابری، پورحیدری را نيز مي‌توانم نام ببرم،که از پیشکسوتان تعصبی استقلال هستند که با پیراهن استقلال آمدند و با همان پيراهن نيز از فوتبال خداحافظی کردند و معتقدم  بخشی از باشگاه استقلال متعلق به پیشکسوتان است و بخشی دیگر متعلق به مردم و باید  به پیشکسوتان باشگاه احترام گذاشت.


قلعه‌نویی افزود: من از فتح‌الله زاده به خاطر احداث موزه‌ عکس پیشکسوتان در قسمتي از باشگاه تشکر می‌کنم.


قلعه‌نویی در خصوص رفتن بعضی از بازیکنان به کشورهای قطری و حاشیه‌ خلیج فارس گفت: طبیعی است که رفتن بازیکنان صد در صد به تیم ضربه می‌زند اما بچه‌ها با زحمت‌هایی که کشیدند در داخل زمین جای خالی آن‌ها را پرکرده‌اند، مثلاً خسروحیدری در حال حاضر باید استراحت کند اما با تمام تلاش، بازي خوبي را از خود به نمايش مي‌گذارد.

سرمربي تيم استقلال در خصوص محرومیت تیموریان خاطرنشان کرد: آندو نيز بازیکن حرفه‌ای است و نباید بر علیه‌اش جوسازی کنند، همه مي‌دانند اخلاق آندو با همه بازيکنان در زمين پسنديده و صميمي است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قلعه نویی ، ذوب آهن ، غنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کامران
۰۰:۴۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
اون وقت که بولکو و بازیکنان سپاهان رو برای بازی با استقلال یا با کارت و داوری و یا با چماق کمیته انضباطی محروم می کردند یا زمانی که از دو بازی قبل ذوب آهن و سپاهان با تیم های سرخابی پایتخت یا محرومند یا پیشنهاد قرارداد وسوسه انگیز میدند،شما ندیدی فدراسیون داره به نفع کی کار میکنه؟ اینم از فوتسال که تا میخوان به تماشاگران تبریز باج بدند از فوتسال اصفان مایه میذارند.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟