مدیران این کمپانی بارها اعلام کرده اند که به دنبال سهم بیشتری از بازار تبلت ها می باشند و به نظر می رسد قصد دارند تا از همان استراتژی بخش اسمارت فون خود در این بخش استفاده کنند، در واقع آن ها قصد دارند طیف وسیعی از تبلتهای خود را در ابعاد و قیمت های مختلف عرضه کنند، وی همچنین خاطرنشان کرد آن ها از سال 2011 که فبلت گلکسی نوت را عرضه کردند به عنوان رهبر بازار فبلت ها به شمار میروند و قصد دارند فبلت های با ابعاد صفحه نمایش متنوع مجهز به قلم S Pen پیشرفته تر و توسعه ی قابلیت Multi-Windows عرضه کنند. احتمالا در سال 2014 ابعاد این محصولات به 6 اینچ نیز خواهد رسید.