سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی"شنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پرونده هسته‌ای ایران مختومه شد؟! / بهانه‌های آمریکا برای تحریم جدید علیه ایران چیست؟ ، فردا؛ تبصره هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود/ لایحه بودجه 93 سه‌شنبه به صحن علنی می‌رسد ، بزرگترین و پیچیده‌ترین تهدید برای انقلاب اسلامی فرهنگی‌ است و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پرونده هسته‌ای ایران مختومه شد؟! / بهانه‌های آمریکا برای تحریم جدید علیه ایران چیست؟



 اظهارات و پیام‌هایی که از سوی سردمداران نظام سلطه در محافل سیاسی و رسانه‌ای مطرح می‌گردد گویای آن است که حتی بر فرض محال برچیده شدن برنامه هسته‌ای ایران و برآورده شدن رویای اوباما باز هم چیزی از خصومت استکبار جهانی نسبت به ملت ایران نخواهد کاست، نزاع نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران ریشه در مبانی و ایدئولوژی‌ای دارد که با منافع جهان خواران عالم در تضاد است.

فردا؛ تبصره هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود/ لایحه بودجه 93 سه‌شنبه به صحن علنی می‌رسد
 عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس 93 از بررسی تبصره هدفمندی یارانه‌ها در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.

انتصاب تهرانچی به سمت معاونت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص
رئیس مرکز مطالعات تحقیقات استراتژیک گفت: به پیشنهاد بنده و با حکم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دکتر تهرانچی به عنوان معاونت علمی و فناوری مرکز تحقیقات استراتژیک منصوب شد.

"فاطمه هاشمی" به شش ماه حبس تعلیقی محکوم شد/ اعتراض خود را به دادگاه اعلام می‌کنیم
یکی از وکلای‌مدافع فاطمه هاشمی‌ با اشاره به محکومیت موکلش به شش ماه حبس تعلیقی گفت: نسبت به رای صادره اعتراض داریم و طی چند روز آینده اعتراض خود را به دادگاه اعلام خواهیم کرد.

تمام هزینه‌های برگزاری و تبلیغات کنسرت توسط بخش خصوصی تامین شده است سیدعبدالحسین مختاباد توضیحاتی درباره هزینه و نحوه تبلیغات کنسرت اخیر خود به همراه گروه رودکی داد و تاکید کرد این کنسرت از سوی شرکت‌های خصوصی برگزار شده و هیچ هزینه و رانتی برای برگزاری آن از شهرداری و بیت‌المال صورت نگرفته است.

سلفی‌های تکفیری به نام اسلام در خدمت آمریکا هستند

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه امروز سلفی‌های تکفیری به نام اسلام در خدمت نظام سلطه به ویژه آمریکا قرار دارند، گفت: سلفی‌ها به ابزار دست دشمنان تبدیل شده‌اند و می‌خواهند چهره اسلام را در دنیا خراب کنند.

بزرگترین و پیچیده‌ترین تهدید برای انقلاب اسلامی فرهنگی‌ است
 وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح بزرگترين، پيچيده‌ترين، گسترده‌ترين و پايدار‌ترين تهديد انقلاب اسلامی را جنبه فرهنگي دانست و گفت: بايد به سلاحي مسلح شويم كه بتوانيم از اين مصاف پيروز بيرون آييم.

ولایتی: ضرورت همکاری در قالب یک تفاهم /وانگ زیگو آنگ: تلاش جهت صمیمانه شدن روابط استراتژیک میان دو کشور

علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک بعد از ظهر امروز (شنبه ۵ بهمن) با وانگ زیگو آنگ عضو حزب کمونیست و رئیس آکادمی علوم اجتماعی چین دیدار و گفتگو کرد.

کشورهای عرب منطقه بشنوند؛ رژیم صهیونیستی تا حد امکان اعراب را خواهد کشت
مصاحبه "کسینجر" عمق سیاست‌های آمریکا را در قبال دنیا به ویژه خاورمیانه نشان می‌دهد بنابراین دلیل رفتارهای متناقص این کشور و اعمال تحریم‌‌ها را از جمله این سیاست‌های فاش شده در این مصاحبه است.


جزئیات دومین نشست مشترک دولت و مجلس/تدارک ضیافت شام مجلس برای دولت

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای با اعلام برگزاری دومین نشست مشترک دولت و مجلس در سه‌شنبه جاری گفت: این نشست ساعت 7 عصر روز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء و به مدت 2 ساعت به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.