سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پيام رييس کل "گمرک" اعلام شد؛

اعلام آمادگي و تعهد گمرك براي "توسعه" همكاري در سطح منطقه

رئيس كل گمرك در پيامي به دفتر منطقه اي ظرفيت سازي سازمان جهاني گمرك و 33 كشور عضو آن در منطقه آسيا و اقيانوسيه (ROCB AP) ضمن تبريك دهمين سالگرد ايجاد و راه اندازي دفتر مذكور، از آمادگي و تعهد گمرك جمهوري اسلامي ايران براي توسعه همكاري و ظرفيت سازي در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از گمرک، مسعود كرباسيان معاون وزير امور اقتصادي و دارائي و رئيس كل گمرك جمهوري اسلامي ايران، در پيامي به دفتر منطقه اي ظرفيت سازي سازمان جهاني گمرك و 33 كشور عضو آن در منطقه آسيا و اقيانوسيه (ROCB AP) ضمن تبريك دهمين سالگرد ايجاد و راه اندازي دفتر مذكور، از آمادگي و تعهد گمرك جمهوري اسلامي ايران براي توسعه همكاري و ظرفيت سازي در سطح منطقه خبر داد.

غلامرضا صفاري مديركل دفتر همكاري هاي بين الملل گمرك، با اعلام اين مطلب افزود: در اين پيام براهميت دادن به مقوله ظرفيت سازي در كليه مؤلفه هاي سازمان و توجه به چالش هاي فزاينده پيش روي گمرك در زنجيره بين المللي تأمين و نياز به افزايش هوشياري، تلاش و همكاري در انجام وظايف سازماني و ارائه خدمات بهتر، تأكيد شد.

همچنين، رهبري مقتدرانه و ضرورت توسعه حمايت از همكاريهاي منطقه اي از جمله محورهاي مهم ديگري است كه در اين پيام، به آن پرداخته شده ورئيس كل گمرك جمهوري اسلامي ايران در ادامه با اشاره به وجود تعهد و اهتمام لازم در گمرك جمهوري اسلامي ايران و ساير كشورهاي منطقه، به اهميت وجود دفتر ظرفيت سازي منطقه اي، بعنوان عامل همگرايي و انسجام گمركات موجود در سطح منطقه و پيشتاز در ميان ساير دفاتر منطقه اي سازمان جهاني گمرك، تأكيد كرده است.

شايان ذكر است مشروح پيام رياست كل گمرك جمهوري اسلامي ايران در نشريه اخير دفتر ظرفيت سازي سازمان جهاني گمرك در منطقه آسيا و اقيانوسيه منتشر شده است.


انتهاي پيام/
برچسب ها: کرباسیان ، گمرک ، واردات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.