سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

داوران دیدار صبای قم و داماش گیلان معرفی شدند

داوران مسابقه تیم‌های فوتبال رده یازدهم و دوازدهمی صبای قم و داماش گیلان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، تیم فوتبال صبای قم بعد از دو بازی خوب و حساب شده در مصاف‌های خارج از خانه با تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و تراکتورسازی تبریز که به کسب چهار امتیاز ارزشمند و بهبود موقعیت این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر انجامید، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم داماش گیلان صف آرایی می‌کند.

صبای قم در حالی به شکست داماش گیلان می‌اندیشد که سعید فتاحی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و رسول فروغی کمک داور اول و هادی طوسی کمک داور دوم این دیدار هستند، همچنین امید سعیدفر به عنوان داور ذخیره و زاهد بحرینی به عنوان ناظر مسابقه در این دیدار حضور دارند.

این در شرایطی برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و چهارم از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در اندیشه جبران ناکامی‌های بازی‌های خانگی قبل که به ثبت پنج باخت، سه تساوی و سه پیروزی از 11 مسابقه خانگی قبل در کارنامه این تیم انجامیده و کسب سه امتیاز بازی به مصاف تیم فوتبال داماش گیلان خواهد رفت.

دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا پیگیری می‌شود که بازی‌های هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام تیم‌های جدول به دنبال کسب امتیاز هستند.

در جدول رده‌‌بندی لیگ برتر فوتبال هم‌ اکنون به ترتیب تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، استقلال تهران، پرسپولیس تهران، نفت تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتور‌سازی تبریز در مکان‌های اول تا ششم جای دارند.

این در حالی است که تا پایان هفته بیست و سوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم فوتبال صبای قم با 23 امتیاز در رده یازدهم و داماش گیلان با کسب 22 امتیاز در مکان دوازدهم لیگ سیزدهم جای گرفته‌اند.

برنامه پنج دیدار باقی مانده از هفته بیست ‌و چهارم لیگ برتر فوتبال:

یکشنبه 6 بهمن 92 از ساعت 14 و 30 دقیقه:

صبای قم ـ داماش گیلان در ورزشگاه یادگار امام قم

ملوان انزلی ـ تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی انزلی

فجر شهید سپاسی ـ راه‌آهن در ورزشگاه حافظیه شیراز

استقلال ـ ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تهران

سپاهان - استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان/ز
برچسب ها: قم ، داوران ، لیگ ، برتر ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.