سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

بهره برداری 14 طرح با 4.6 میلیارد تومان اعتبار دهه‌فجر در جوانرود

فرماندار شهرستان جوانرود، گفت: در ایام دهه فجر امسال 14 پروژه با 4.6 میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مصطفی عظیمی گفت: ایام دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است که بخش هایی از دستاوردهای انقلاب به مردم اطلاع رسانی شود.

وی افزود: در این ایام در سطح شهرستان جوانرود 14 پروژه را با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 600 میلیون تومان آماده کرده ایم که با حضور مسئولین به بهره برداری خواهند رسید.

فرماندار شهرستان جوانرود با اشاره به شاخص ترین این پروژه ها، گفت: افتتاح هنرستان دخترانه با اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد تومان و افتتاح اتاق عمل چشم پزشکی بیمارستان جوانرود با اعتبار 1.3 میلیارد تومان از جمله شاخص ترین پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه فجر در این شهرستان می‌باشند.

عظیمی خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر امسال کار برق رسانی به دو روستای مرزی جوانرود نیز پایان می یابد که با انجام این مهم کلیه 102 روستای شهرستان جوانرود از نعمت برق بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: توسعه سویچ 700 شماره ای مخابرات و توسعه شبکه کابلی مخابرات در سطح شهرستان جوانرود از دیگر پروژه های عمرانی این شهرستان در ایام اله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی است./ز


برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.