سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان؛

نزا‌جا و ثامن الحجج‌(ع) صدرنشین شدند

در هفته پایانی از هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان چهارم بهمن ماه با صدر‌نشینی تیم‌های نزاجا‌ و ثامن الحجج‌ (ع) به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  هفته پایانی از هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان روز جمعه چهارم بهمن به میزبانی مقاومت در دو رشته تفنگ و تپانچه‌ با حضور  پنج تیم ثامن الحجج‌ ، پاس قوانین، همدان و مقاومت در سالن 80 خط مجموعه  ورزشی آزادی برگزار شد.
 
لازم به ذکر است: تعداد ورزشکاران در لیگ برتر بانوان در سال جاری به 160 نفر رسید که 80 نفر در رشته تفنگ و 80 نفر در تپانچه‌ به رقابت پرداختند که آخر تیم نزاجا‌در تفنگ و ثامن الحجج‌(ع)  در تپانچه‌ قهرمانان هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر تیر اندازی بانوان شناخته شدند.
بنابر این در این هفته در رشته تفنگ و تپانچه بادی، تیم‌های ثامن الحجج‌ (ع) و پاس قوامین‌ بر رقبای خود پیروز شدند.

در انفرادی رشته تفنگ نیز، سید زهرا هاشمی از تیم ثامن الحجج با 5و 415 امتیاز نفر اول و صفیه صحرا رد از تیم پاس قوا‌مین با 1و 414 امتیاز نفر سوم این رقابتها بودند.

همچنین در انفرادی رشته تپانچه نیز فاطمه حسینی از ثامن الحجج با 382 و مریم سلطانی از ثامن الحجج (ع) با 380 و الهام هریجانی از پاس قو‌امین با 377 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هفته ، پایانی ، دوره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.