سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم‌اندیشی بزرگ محله‌ای در سرای محلات

سرپرست اداره مطالعات منطقه از برگزاری همایش‌های محلی در سراهای محلات منطقه خبر داد.

 زهره آواز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این هم‌اندیشی با عنوان «محله خوب، زندگی مطلوب» توسط اداره مطالعات و پژوهش‌ منطقه،‌ مدیریت محله و خانه پژوهش در سراهای محلات برگزار می‌شود. 

وی اظهار داشت: پس از اعلام فراخوان همایش و جمع‌آوری آثار در تمامی محله‌ها، ‌کمیته داوری با حضور مدیر محله، ‌شوارایاری و پژوهشگر محله تشکیل شد و با انتخاب سه اثر برتر در هر محله، ‌کار داوری و امتیاز دهی به پایان رسید. 

آواز با اشاره به اهداف این هم‌اندیشی گفت: هم‌اندیشی سال 92 با دیدگاه مثبت‌گرایی سعی در تقویت محله در حوزه‌های فرهنگی،‌عمرانی، آموزشی و شهری دارد و از این طریق با استفاده از ایده‌آل‌های شهروندان نسبت به ایجاد رضایت از زندگی شهروندی و محله اقدام شد. 

وی ادامه داد: هر محله،‌ یک روز را به عنوان "روز همایش" با دعوت از مدیران اجتماعی  نواحی،  شهردار ناحیه و شهروندان محلی ، به ارائه مقالات برتر اختصاص و پژوهشگر محله با استفاده از آنچه که ارائه خواهد شد، شاخص‌های مهم در محورهای مختلف را به عنوان شاخص‌های مطلوب محله تعییین می‌کند و بلافاصله خروجی این هم‌اندیشی در قالب مصوبه‌های جداگانه در حوزه‌‌های مختلف ابلاغ می‌شود.
انتهای‌پيام/
 

برچسب ها: زندگی ، مدیریت ، محله ، خانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.