سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهران ، میزبان نخستین نمایشگاه ملی سلامت و بهداشت کشور

نخستین نمایشگاه بزرگ و ملی سلامت، بهداشت ، زیبایی و صنایع وابسته کشور با حضور دهها شرکت تولیدی ، پزشکی، درمانی و خدماتی و با حمایت و مشارکت سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از 23 تا 26 بهمن ماه در تهران برگزار می شود .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی؛ در این نمایشگاه که با حضور بیش از یکصد و پنجاه شرکت داخلی و همچنین نمایندگی شرکت های از 8 کشورخارجی برپا می شود ، انواع داروها بویژه داروهای گیاهی بهداشت بخش های مختلف بدن شامل ، پوست و مو، چشم ، دهان، گوش حلق و بینی، انواع تجهیزات وسایل بهداشتی ، انواع تجهیزات سالن های آرایشگاهی، انواع عطرهای گیاهی، تجهیزات و مجموعه های کاشت مو، ماشین آلات بسته بندی مواد آرایشی، تجهیزات لیزر، دستگاه های مرتبط با سلامت پوست و مو  و همچنین انواع کرم ها و مواد شوینده بدن ، پوست و مو ارائه می شود .

در نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور همچنین ، روش های مدرن و علمی حفظ بهداشت بویژه بهداشت پوست و مو، روش های مدرن و علمی تقویت سلامت پوست و مو و روش های مختلف درمان عوارض و بیماری های پوستی نیز ارائه می شود.

برگزاری چهار کارگاه علمی و تخصصی با حضور پزشکان متخصص و استادان دانشگاه و همچنین ویزیت رایگان بهداشت و سلامت ، از دیگر برنامه های نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور است .

نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور با هدف ترویج فرهنگ سلامت و ارتقای آگاهی مردم از بهداشت، درمان و ترویج سلامت ،معرفی کالاهای استاندارد، ایمن، سالم و دارای مجوز  وزارت بهداشت، تعامل بخش خصوصی و دولتی ، ایجاد برنامه‌های فرهنگی به منظور کاهش سرانهٔ مصرف لوازم آرایش ، آموزش استفاده صحیح از فرآورده های دارویی برای نگهداری از پوست و مو ،آشنایی پزشکان متخصص با محصولات و تجهیزات جدید ، ارتقاء ایمنی و سلامت جامعه ، حمایت از محصولات سالم و ایمن ، افزایش سرانه سهم مصرف عمومی در بخش سلامت ، بهداشت ، بررسی نقش پزشکان و متخصصان در زمینه ارتقاء سلامت ، بهداشت و زیبایی ، معرفی بر چسب اصالت کالاهای بهداشتی و تجلیل از برگزیدگان و فعالان این عرصه برگزار می شود.

این گزارش حاکی است ، مدیر برگزارکننده نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور در این باره گفت : توجه به مسائل فرهنگی در موضوع بهداشت سلامت و زیبائی، یکی از محورهائی مهمی است که در این نمایشگاه مورد توجه جدی قرار گرفته است . 

حسین نورالدین حاج‌حسینی افزود: درحاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی؛ نمایشگاه‌های جانبی با موضوعات کودک و نوجوان، فرهنگ عفاف و حجاب، حجاب ضامن امنیت زنان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ، راه اندازی بخش رادیو نمایشگاه و اجرای مسابقات فرهنگی٬ پیش‌بینی شده است. 

مدیر برگزارکننده این نمایشگاه افزود:  نخستین نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی در دو بخش نمایشگاهی و فرهنگی٬ با حضور شرکت‌های داخی و خارجی برگزار می‌شود .
 
وی اضافه کرد : بر این اساس، همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ،  سومین نکوداشت ملی و سراسری بانوان هنرمند و کارآفرین کشور درروز  26 بهمن و همزمان با مراسم اختتامیه نمایشگاه ، برگزار خواهد شد .

حاج حسینی در ادامه با بیان اینكه سن استفاده از لوازم آرایش هم‌اکنون در کشور ما به ۱۳ تا ۱۵ سال كاهش یافته است و این پیام خوبی نیست، افزود: ایران در خاورمیانه دومین رتبه مصرف لوارم آرایش و در دنیا هفتمین رتبه را به خود اختصاص داده است. دختران نوجوان در سنین کم از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند و این كار سبب بروز زود هنگام مشکلات پوستی و زیبایی در آنها می‌شود در نتیجه شاهد روی آوردن بیش از اندازه آنها به عمل‌های جراحی زیبایی هستیم.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار‌ها، مصرف سرانه لوازم آرایشی در کشور بیش از لوازم بهداشتی است در حالی که در کشور‌های پیشرفته مردم بیشتر به سلامت پوست توجه می‌کنند تا به زیبایی و به همین دلیل از آرایش‌های ملایم استفاده می‌کنند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه بزرگ و ملی سلامت، بهداشت ، زیبایی و صنایع وابسته کشور از 23 تا 26 بهمن ماه در سالن های نمایشگای مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کودکان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند در مدت یاد شده، هر روز از ساعت 9 تا 20 از آن بازدیدکنند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: نمایشگاه ، ملی ، صنایع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.