سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری‌آرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

متن و روح توافق ژنو، حاکی از به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی در ایران است/طرح روی میز بودن گزینه نظامی علیه ایران جنگ تبلیغاتی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به اظهارات اخیر "جان کری" مبنی بر ضرورت برچیده شدن تاسیسات هسته‌ای ایران، گفت: متن و روح توافق ژنو حاکی از به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی در ایران است.

عباسعلی منصوری‌آرانی نماینده مردم آران و بیدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر "جان کری" مبنی بر ضرورت برچیده شدن تاسیسات هسته‌ای ایران، اظهار داشت: "جان کری" برای فرار از فشار سنگین لابی‌های صهیونیست در آمریکا اظهاراتی را بیان‌ می‌کند که مغایر با روح توافقنامه ژنو است.
 
وی ادامه داد: سراسر متن و روح توافقنامه حکایت از آن دارد که ایران می‌تواند به غنی‌سازی ادامه دهد، چون درغیر این صورت بحث درمورد چنین توافقنامه‌ای ضرورت نداشت.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اگر توافقنامه اجرا نشود همه چیز به نقطه صفر باز می‌گردد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عهدی که با امضای وزیر امور خارجه  پای توافقنامه ژنو است باقی خواهد ماند مگر آن که بر خلاف توافق نامه عمل شود.
 
منصوری آرانی در واکنش به طرح نخ نما شده آمریکا مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی علیه ایران نیز اظهار داشت: توصیه بنده به "جان کری" این است که وی حتماً برای بیان این دست مطالب با کارشناسان نظامی کشور خود مشاوره کند چراکه در این صورت از بیان مطالب حاشیه‌ای اجتناب خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها حتی روی مانورهای نقشه‌ای هم بازنده هستند لذا طرح این موضوع بیشتر جنگ تبلیغاتی است و تنها مصرف داخلی دارد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.