سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح امروز،

واژگونی مرگبار سرویس مدرسه/سه دانش آموز به بخش مراقبت‌های ویژه فرستاده شدند

در پی واژگونی سرویس مدرسه در کمر بندی امام علی (ع) یک دانش آموز جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، صبح امروز یک سرویس مدرسه در قم واژگون شد و بر اثر این حادثه یک دانش آموز کشته و پنج تن دیگر به شدت زخمی شدند.
 
سرویس مدرسه که خودرو پژو 206 حامل 6 سرنشین بود در محل کمربندی امام علی(ع) مقابل پمپ گاز واژگون شد و متاسفانه یک نفر از سرنشینان که دانش آموزی 14 ساله بود در دم فوت کرد.
 
بر اساس این گزارش در این واژگونی پنج نفر دیگر به شدت زخمی شدند که حال سه نفر از مجروحان وخیم گزارش شده که به بخش مراقبت‌های ویژه(icu) منتقل شده‌اند.

**پرتاب شدن دانش آموزان به بیرون خودرو

 سرهنگ جمشیدی راد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در کمربندی امام علی واقع در استان قم یک دستگاه سواری پژو 206(سرویس مدرسه) که در مسیر شهر قائم بعد از بوستان هاشمی روی پل نوقطار در ساعت 6:50 دقیقه صبح امروز در حال حرکت بود ناگهان با نرده‌های پل برخورد و در ادامه با باز شدن درب سرویس مدرسه دانش آموزان مدرسه درخشان از داخل خودرو بر روی جاده پرت شدند.
 
این مقام مسئول انتظامی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه در پی وقوع این سانحه رانندگی یک تن از دانش آموزان کشته و 4 تن نیز مجروح شدند که جهت درمان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند؛ البته حال یکی از دانش آموزان وخیم گزارش شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس در حال بررسی است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.