سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور مصر: اخوان المسلمین دست از خشونت بردارند

در حالی‌که مصر در آستانه سومین سومین سالگرد انقلاب 25 ژانویه شاهد درگیری‌ها و کشتارها و محدودیت‌های امنیتی از جانب حکومت است ؛ وزیر کشور مصر خطاب به اخوان المسلمین خواستار متوقف کردن اقداماتشان شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت خبری "پانوراما-الشرق الاوسط" ، در حالی‌که در سومین سالگرد انقلاب 25 ژانویه 2011 که منجر به برکناری مبارک شد ، مصر شاهد ناآرامی‌ها و محدودیت‌های امنیتی است ؛ محمد ابراهیم وزیر کشور مصر گفته است : حادثه انفجار مدیریت امنیت قاهره بر نقشه و طرح امنیتی که وزارت کشور برای تأمین امنیت کشور در سالگرد 25 ژانویه تدارک دیده‌است تأثیر نخواهد داشت . وی همچنین با طرح این ادعا خطاب به اخوان المسلمین گفته : تا الان هرچه انجام دادید بس است ، چرا که شما دیگر نمی‌توانید در میان ملت مصر دوباره زندگی کنید.

وی در طی صحبت‌هایی که شبکه یک مصر آن را پخش می‌کرد ، روز جمعه گفت : آنچه مصر در روز جمعه از انفجارها شاهد آن بود ، باعث نمی‌شود که مردم مصر برای جشن و شادی برای سالگرد انقلاب 25 ژانویه به خیابانها نیایند.

وی گفت : من همین حالا به میدان التحریر برای بررسی وضعیت امنیتی خواهم رفت.

شایان ذکر است که مصر در حالی وارد سومین سالگرد انقلاب خود می‌شود که این روزها شاهد درگیری‌های بسیار میان نیروهای امنیتی و اخوان المسلمین پس از کودتای ارتش برضد محمد مرسی بوده است و اخوان‌المسلمین از طرفداران خود و تمام کسانی که در انقلاب 25 ژانویه 2011 مشارکت داشتند خواسته تا به میدان بیایند و انقلاب خود را کامل کنند وباعث سقوط حکومت نظامیان شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.