سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

حضور ایران در نشست ژنو دو برای ساماندهی شرایط سوریه ضروری بود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در نشست ژنو دو برای ساماندهی شرایط و حل بحران سوریه ضروری بود

آیت ا...دری نجف آبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: اینکه سازمان ملل برای نشست ژنو دو به ایران دعوت نامه می دهد و پس از یک روز آن را پس می گیرد نشان از نفوذ گسترده استکبار بر ˈبانکی مونˈ و سازمان ملل دارد.

امام جمعه اراک با تاکید بر جایگاه ایران و نقش موثری که در روند صلح و ثبات درجهان دارد گفت : تلاش ایران در پیشگیری از حمله به سوریه و آتش افروزی در منطقه، نمونه نقش آفرینی کشورمان در صحنه بین المللی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری مقتدرانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب بر پایه مواضع اسلام ناب محمدی تصمیم می گیرد و با هر گونه اقدام تروریستی از سوی هر کشوری مخالفت می کند.

وی با اشاره به طراحی استکبار جهانی برای تفرقه افکنی بین مسلمانان بخصوص شیعه و سنی گفت: امروز گروه های تروریستی با پول عربستان و قطر برای بمب گذاری و عملیات انتحاری در سوریه، لبنان، عراق و دیگر کشورهای اسلامی مسلمانان به خاک و خون کشیده می شوند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه به انفجار اتوبوس حامل شیعیان پاکستانی زائر امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: ملت و دولت ایران و تمام شیعیان جهان از سازمان ملل درخواست مجازات عاملین این جنایت را دارند./ش

برچسب ها: نشست ، ژنو ، ساماندهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.