سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی ، جهاد درراه خداست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تلاش در راه تحقق حماسه اقتصادی از خواسته های مقام معظم رهبری و همچون جهاد در راه خداست

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آیت ا... دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه در مصلای بیت المقدس اراک افزود: جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های بسیار مناسبی در زمینه های علمی، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی برخوردار است و مسوولان و دولتمردان باید از تمام این ظرفیت ها برای تحقق حماسه اقتصادی استفاده کنند.

وی گفت : دنیای کنونی دنیای علم، فناوری و تولید است و هر کشوری باید سعی کند که از این قافله عقب نماند تا به توسعه پایدار دست یابد.

امام جمعه اراک افزود : دولت تدبیر و امید برنامه ریزی های مدون و کاربردی در تمام زمینه ها انجام داده است که لازم است مسوولان و تمام اقشار مردم از پیر و جوان، حوزوی و دانشگاهی برای آبادانی ایران اسلامی دست در دست هم دهند تا قله های ترقی را یکی پس از دیگری فتح کنیم.

آیت ا... دری نجف آبادی گفت : باید نشان دهیم که تحریم ها کوچک ترین تاثیری در اراده پولادین ملت ایران نگذاشته و مردم مثل همیشه یار و یاور انقلاب هستند.

وی گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از روزهای به یاد ماندنی است و برنامه های این ایام باید پرمحتوا و عمیق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود : برنامه های دهه مبارک فجرباید ندای ملت ولایتمدار ایران اسلامی مبنی بر حمایت های همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا برساند.

وی گفت : استکبار جهانی و متحدانش باید بدانند که ملت ایران اسلامی تا پای جان و تا آخرین قطره خون خود از آرمان های امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری دفاع می کند./ز
 
برچسب ها: تحقق ، حماسه ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.