سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی جدیدترین تغییرات در کمیته ملی المپیک

هاشمی طبا:باید وحدت کمیته و وزارت حفظ شود/ورزشکاران به سطحی از دانش رسیده اند که در سطح اول ورزش پست بگیرند

هاشمی طبا گفت:مجوزی که از سوی IOC و شورای المپیک آسیا برای انتخابات داده شد، مشروط بود . ما باید به تعهداتمان عمل کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران هاشمی‌ طبا با حضور در یک برنامه تلویزیونی پیرامون انتخابات کمیته گفت:‌ حضور  کسانی مانند خادم و دبیر در کمیته نشان می‌دهد ورزشکاران به سطحی از دانش رسیده‌اند که بتوانند پست‌های ورزشی بگیرند. حتی انتساب  امیر خادم به عنوان معاون وزیر است  اتفاق خوبی است.به نظر من فرصت ها به شکل تساوی وجود داشت.

هاشمی‌ طبا در ادامه افزود:  دبیر و خادم هر دو تحصیل‌کرده ورزش هستند و سوابق مدیریتی هم دارند. برخی دیگر هم سوابق اداری دارند.همه کسانی که انتخاب شده‌اند، سوابق ورزشی خوبی دارند. بعضی‌ها کمتر و بعضی ها بیشتر.

وی ادامه داد:هم اکنون تمام تصمیمات توسط هیئت اجرایی گرفته می‌شود بنابراین همه باید در جریان کار ورزش باشند. اگر کسی متنی را نخوانده امضا کند و یا به شخص دیگری موکول کند، به معنی این است که هنوز مسئولیت ندارد.

وی اظهار داشت:IOC همیشه می خواست اساسنامه فدراسیون‌ها اصلاح شود. مجوزی که از سوی آنها و شورای المپیک آسیا برای انتخابات داده شد، مشروط بود. حالا ما هم باید به تعهداتمان عمل کنیم. آنها دوست دارند حداقل ظواهر حفظ شود.

 هاشمی طبا ادامه داد: پس از سالها، تجربه نشان می دهد برای رسیدن به پیشرفت و هماهنگی باید وحدت عمل  وجود داشته باشد. به این صورت نباشد که کمیته تصمیمی بگیرد و به وزارت بگوید این خلاف دل ماست.


برچسب ها: هاشمی طبا ، کمیته ، ملی ، المپیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.