سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگوی گروهي از مخالفان بحريني با نمايندگان اتحاديه اروپا

یکی از رهبران جمعیت الوفاق بحرین تصریح کرد گروهی از مخالفان بحرینی که به برخی کشورهای اروپایی سفر کردند امروز در بروکسل با نمایندگان اتحادیه اروپا دیدار و درباره خواسته های مردم این کشور بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللولوه؛«عبدالجلیل خلیل» گفت: ما نظرات  و دیدگاههای خود را درباره راه حل عادلانه و خروج از بحران در بحرین مطرح کردیم.

وی  تاکید کرد: با فراهم شدن فضا و توافق بر سر نقشه راه در چارچوب جدول زمان بندی شده روشن می توان به راه حل عادلانه کمک کرد.

وی خاطر نشان کرد: دیدار ما با مسئولان اتحادیه اروپا بسیار خوب و سازنده بود بنابراین ما دیدگاه مخالفان را برای دست یابی به راه حلی عادلانه برای خروج از بحران در این کشور مطرح و تاکید کردیم هر گونه راه حلی باید آرزوی تمامی ساختارها در این کشور را محقق سازد.

وی گفت: دیدگاه های مخالفان روشن و شفاف  بوده و در گفتگوها نیز مطرح شده است بنابراین برای پیشبرد این روند و فراهم شدن زمینه،  رژیم حاکم  باید بازداشت شدگان سیاسی را آزاد  و  فضای رسانه ای فراهم کند ، بر سر نقشه راه و جدول زمان بندی شده با مخالفان به توافق برسد.


انتهای پیام  /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.