سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد مرگبار غول ها در مشهد+تصاویر

صبح امروز ، سوم بهمن ماه طی تماس مردمی وقوع یک مورد تصادف دو کامیون منجر به آتش سوزی در جاده کلات به مرکز فرماندهی125 آتش نشانی مشهد اعلام گردید .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، صبح امروز سوم بهمن ماه طی تماس مردمی وقوع یک مورد تصادف دو کامیون  منجر به آتش سوزی در جاده کلات به مرکز فرماندهی125 آتش نشانی مشهد اعلام گردید .

در پی دریافت خبر ستادفرماندهی عملیات 125 مشهد بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه29 ، 8 ، 21 ، 37 ، 38 به محل حادثه اعزام  نمودند.

مدیر حوزه 2 عملیات  سازمان آتش نشاني مشهد در تشریح جزئیات این حادثه گفت : برخورد پهلو به پهلو یک کامیون کشنده و یک بنز ده تن  منجر به وقوع آتش سوزی مهیب گردید که متاسفانه راننده تریلی کامیون در دم جان باخت.

«مجید شادی» افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودرو سنگین تریلی18 چرخ حامل پلی اتیلن ( مواد تولید پلاستیک ) و یک دستگاه خودرو سنگین کامیون بنز ده تن حامل گراویه ( مواد ساختمانی ) ، به علت نامعلومی ، با یکدیگر برخورد کرده‌اند ، که وقوع آن منجر به آتش سوزی خودرو بنز ده تن و سرایت آن به خودرو تریلی گردید .

وی ادامه داد : وقوع این حادثه منجر به انفجار باک  خودرو تریلی و همچنین محبوس شدن راننده کامیون بنز ده تن در میان آهن پاره های خودرو گردید .

شادی  تصریح کرد : راننده خودرو تریلی به همراه تنها سرنشین این خودرو قبل از وقوع انفجار از خودرو خارج می شوند و راننده کامیون به علت مچاله شدن خودرو قادر به ترک خودرو نبوده که متاسفانه در آتش می سوزد .

شادی با بيان اينكه عمليات اطفاي حريق بلافاصله پس از رسيدن آتش نشانان آغاز شد، افزود: گستردگي آتش سوزي به حدي بود كه حريق از میدان امام حسین(ع) مشهد قابل مشاهده بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : آتش نشانان با اقدامات عملیاتی و محاصره آتش ، حریق را اطفاء و پس از آن به کاوش پرداخته و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی جسم سوخته و بی جان راننده خودرو کامیون را از میان آهن پاره های خودرو خارج و تحویل مقامات قضایی و آمبولانس بهشت رضا(ع) نمودند .

گفتنی است : علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه استان خراسان رضوی در دست بررسی است.







انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سجاد
۲۲:۵۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
اره از اقوام ما بود . . . .

خدا رحمتش کنه . . . .

واسه شادی روح اقای حاج عباس شیرازی یک فاتحه بخونید البته اگه دوست داشتید اجباری نیست . . . .
محمد علی
۱۷:۲۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
خدا بیامرزتش راننده بیچاره آتیش گرفته .