سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی در هر نقش حل کردن یک معادله

"حمیدرضا آذرنگ"، در فیلم "آسمان زرد کم عمق" روی دیگری از توانایی را نشان داده و شخصیت حمید این فیلم را به طوفانی بدل کرده که با حضور کوتاهش همه چیز را به هم می‌ریزد و می‌رود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ "حمید‌رضا آذرنگ"، "فیلم آسمان زرد کم عمق" "بهرام توکلی" را به تازگی روی پرده داشته. در این فیلم هم روی دیگری از توانایی‌اش را نشان داده و شخصیت حمید این فیلم را به طوفانی بدل کرده که با حضور کوتاهش همه چیز را به هم می‌ریزد و می‌رود:" از ابتدا هم قرار بود حمید بیاید، همه چیز را به هم بریزد و تا انتهای فیلم آثار کار و رفتارش را ببینیم. در فیلم‌نامه‌ی اولین نام شخصیت حمید نبود، بعد آقای توکلی خواست که او هم نام خودم باشد." آذرنگ برای بازی در هر نقش تحلیل‌های دقیقی دارد و این را می‌توان از صبحت‌هایش درباره‌ی حمید آسمان ... فهمید.: " آن حالت تهاجمی‌اش را در راه رفتن او هم میبینیم. این که بیش‌تر وزنش را روی پنجه‌های پا می‌اندازد. آسمان ... فیلم معمولی‌ای نیست که بگوییم شخصیتی هست و این ویژگی‌ها را دارد. بازی من بازی در هر نقش مثل حل کردن یک معادله است و لذتی که از این کار و رسیدن به جواب معادله می‌برم، بسیار زیاد است."
 
آذرنگ از چهره‌های تئاتری‌ست ولی درخشش در سینما چندی‌ست مجالی برای فعالیت او در تئاتر نگذاشته است:" دو کار پیشنهاد شد ولی ب مرحله‌ی تمرین نرسید. در حد حرف باقی ماند. من هم درگیر شاه گوش بودم." او در این روزها هم مشغول بازی در سریال شاه گوش داود میر‌باقری است. آذرنگ در این نقش با لهجه‌ی کرمانشاهی صحبت می‌کند و این کار را بسیار دقیق انجام می‌دهد:" در سریال یلدا با لهجه‌ی شاهرودی حرف زدم. به شاهرود رفتم و با یکی از دوستان تمرین کردم. بعد از حضور آقای حسن میرباقری شاهرودی حرف زدم و او هم گفت چه خوب می‌شود که به این سمت بروم. لهجه‌ی کرمانشاهی معاون کلانتری شاه گوش پیشنهاد خودم بود. بهتر است بگویم پیشنهاد نقش به من بود. وقتی فیلم نامه را خواندم، حس کردم او باید کرمانشاهی حرف بزند. آقای میرباقری همه به بازیگرش اعتماد می‌کند و این اعتماد از سوی یک کارگردان بسیار مغتنم است." آذرنگ امسال بلوک نه، خروجی دو(علیرضا امینی) و با دیگران (ناصر ضمیری) را در جشنواره دارد. اما قرار دادش با شاه گوش ظاهرا تا پایان سال او را درگیر این پروژه خواهد کرد." فکر می‌کنم تا آخر سال درگیر باشم. مگر این نویسندگان و آقای میرباقری تصمیم بگیرند این شخصیت حذف شود. ول فعلا از همکاری با ایشان و گروه تولید این مجموعه بسیار لذت می‌برم.

منبع: ماهنامه 24


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.