سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مکان مناسبی را به بنیاد ادبیات داستانی اختصاص دهید/ کناره‌گیری مدیرعامل این بنیاد مسئله‌ی مهمی نیست

"محسن پرویز": اختصاص مکان مناسب برای بنیاد ادبیات داستانی بهترین تدبیر برای قوت قلب از کار افتاده‌ی تنها بنیاد تعریف شده‌ی کشورمان برای داستان است.

محسن پرویز، سخنگوی سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ی ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به پلمپ موقت بنیاد ادبیات داستانی از طرف مراجع شهری به دلیل یکی از همسایه‌ها، افزود: قبل از نقد چرایی و چگونگی پملپ شدن بنیاد باید به این امر توجه کنیم که مسئولان نهادهای فرهنگی، با در نظر گیری رعایت ضوابط قانونی و مسائل مرتبط با مکان باید الگویی برای سایر فعالان اداری کشور باشند.

به گفته‌ی "پرویز"، اگر قرار بر قوت کار بنیاد ادبیات داستانی در آینده بوده، باید مکانی مناسب را به این بنیاد اختصاص دهیم.

وی در ادامه کناره گیری مسئول بنیاد ادبیات را مسئله حیاتی و مهمی ندانست و اظهار داشت: محمد حسنی، مدیر عامل اسبق بنیاد ادبیات داستانی از خارج وارد حوزه‌ی فرهنگ و ادب شده و اگر ما بخواهیم به همین منوال مسئولی را برای بنیاد ادبیات داستانی برگزینیم، دستمان باز است.

"پرویز" تصریح کرد: مهم این بوده که اگر کسی مسئولیتی را واگذار می‌کند، فرد شایسته دیگری آن مسئولیت را بر عهده بگیرد و تا موقعی که جایگزینی انتخاب نشده، نمی‌شود در این مورد صحبت کرد.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.